{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har Mille født :D
  • #1   28. okt 2009 <3-tillykke med de små =D

  • #2   28. okt 2009 Tusind tak einnaj . smiley

  • #3   28. okt 2009 tilykke med de små

  • #4   28. okt 2009 tillykke med dem... det var da en del hun har fået smiley

  • #5   28. okt 2009 Tillykke med de små, ud fra antallet kunne det sagtens lyde til, at hun kastede op fordi de ikke var mere plads i maven. Husk at veje dem hver dag, så du kan følge med i om de trives og tager på.

  • #6   28. okt 2009 Tillykke med de kære små:-)

  • #7   28. okt 2009 Tusind tak allesammen smiley
    Hun fik sukkervand da hun var færdig, for hun ville ikke have noget mens fødslen stod på, så det hjalp lidt på hendes udmattelse.
    Nu putter de i kassen alle 8, vi havde ikke turde håbe på at der kom så mange, og ud fra beregningen skulle hun først have født d. 2/11, så vi blev ret overraskede, men alle 7 er sunde og velskabte smiley Lige da de blev født vejede de mellem 78-100 g. er det meget normalt?? Jeg synes de virker meget små, men det er de jo sådan nogle smiley


  • #8   28. okt 2009 Stort tillykke med de små smiley

  • #9   28. okt 2009 Vægtene er helt fint, det er ganske gennemsnitligt, hvilket jo er rigtigt pænt, for når der er så mange kunne man godt forvente at flere af dem var lidt mindre. Bare hold fortsat øje med om de tager på, og så skal du holde godt øje med mormis, i forhold til om hun er frisk, da det er hårdt arbejde at have mælk til så mange killinger.

  • #10   28. okt 2009 Takker Line smiley

    Sofie..
    Det er jeg glad for at høre, for jeg synes det var en rimelig dramatisk fødsel, for da vi stod op i morges havde hun født 6 af de 7 killinger som lagde rundt om på gulvet ude i vores gang, og en Mille der havde veer og stod og så forvirret på de små. Så jeg tog den ene som stadig var våd og som var blevet kold og fik den tørret og givet den varme mens mon kæreste fik fragtet Mille og de andre killinger op i fødekassen som hun jo valgte ikke at føde i, så der var lidt kaos og vi fik lidt et chok over at hun allerede fødte nu når det først skulle have været omkring d. 2/11.
    Så den sidste kom ca. 10 min efter vi havde fået dem alle i kassen, og jeg må godtnok indrømme at jeg ikke troede en kat kunne skrige så meget som hun gjorde, da hun fødte den sidste, men hun slikkede den ren og lagde sig herefter til rette så de kunne die, og hun var meget træt, så jeg gav hende lidt sukkervand i en engangssprøjte som gav hende lidt energi, så hele formiddagen og eftermiddagen har hun lagt og været en stolt mor, det var først for en lille time siden hun gik på kattebakken, ellers har hun holdt sig hele dagen smiley
    Hun har spist og drukket stort set normalt, hun har fået lidt torskerogn med kalkpulver drysset over, og tørkost så appetitten fejler intet.
    Hun er nu pludselig begyndt at prøve at flytte dem fra kassen og rundt om i stuen, hvorfor gør hun det?? Hun virker meget forvirret, hvorfor aner vi ikke, det var noget der kom pludseligt. Hun tager killingerne i hovedet eller kroppen og flytter rundt på dem, og når hun har lagt dem miauer hun helt vild indtil hun får hentet en ny, nogen der ved hvad det kan skyldes??

    Håber på rimelig hurtig svar!




  • #11   28. okt 2009 Britta, jeg så at du har fået svar i den nye tråd du oprettede, jeg kan kun sige at jeg er enig, og det handler om at give morkatten det hun vil have, som formodenligt er ro og et godt, vamt sted at have sine små.

    Men hun alligevel at holde øje med dem og veje dem en gang dagligt, og så ellers holde fingrerne fra dem de næste par dage.


Kommentér på:
Så har Mille født :D

Annonce