{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Blue {{forumTopicSubject}}

...Nu har vi fået Blue hjem og hun klarer det virkelig fint.. hun er noget mindre end hun ser ud til på billedet og en smule tynd men hun spiser godt, så hun skal nok få lidt sul på kroppen... Hun virker godt nok som om hun ikke var så glad for at blive taget op i starten, men de havde også små børn hvor hun kom fra, så det er ikke sikkert hun har brudt sig om at blive slæbt rundt på af sådan nogle små nogle smiley Ellers er hun meget sød og god og elsker at blive nusset. Men hun er også ret hæs når hun miaver? Nogle der ved hvad det kan skyldes? Og om jeg evt. kan gøre noget ved det.. Ellers må jeg have hende en tur til dyrlægen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blue
  • #1   14. nov 2005 Mange tak.. hun er bare super dejlig smiley
    Jeg synes også det lyder mærkeligt.. jeg har aldrig hørt nogle af vores være så hæs før... men måske er det bare hendes stemme der er sådan? Og jeg ved godt nok ikke helt hvad man giver dem mod det smiley


  • #2   15. nov 2005 hihi nej så kan det godt være hun får dårlig mave...

  • #3   16. nov 2005 Hæshed hos kat *kan* skyldes halsbetændelse - det kan også bare være sådan, hun lyder. Min ene hunkat har meget lidt stemme - undtagen når hun løber. smiley


  • #4   16. nov 2005 Okay kan man se tegn på om det er halsbetændelse? Som rødmen i halsen eller noget? Jeg syns det er som om hun stadi er hæs, men hun miaver højere nu, så måske lyder hun bare sådan... hun snakker faktisk en del smiley

  • #5   16. nov 2005 Hvis det er sådan, hun lyder, er det, fordi hun i virkeligheden mjaver i et meget højt leje - højere end vi kan høre... Vi hører kun de nederste undertoner af hendes mjav, som derfor lyder hæse.

    Er det, fordi hun har halsbetændelse, så burde halsen være rød. Dette skal behandles med antibiotika.


  • #6   16. nov 2005 Okay smiley Jeg må lige hjem og kigge på hende så... Det bliver hun garanteret ikke begejstret for smiley
    Mange tak for hjælpen =o)


Kommentér på:
Blue

Annonce