{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.839 visninger | Oprettet:

God dyrlæge i København? :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle rare kattemennesker,

Min kæreste og jeg er flyttet fra Karlslunde til Amager (Kbh S), og har før haft dyrlæge i Tune, det synes vi ikke er helt holdbart, selvom vores gamle dyrlæge var rigtig dygtig og tog sig tid til vores "børn".. Grunden til vi gerne vil skifte er at vi ikke har bil, så hvis uheldet er ude med en af de små, så er der rimelig langt til Tune (hvis vi ikke kan få fat i mine forældre).

Vi har en lille ragdoll dreng, Romeo, som skal vaccineres snart (og senere kastereres), og en gammel huskat, Nala, som også skal vaccineres, samt en ilder, Zebra, som også trænger til et tjek smiley

Så det skal helst være en dyrlæge der ved en masse om begge slags dyr smiley Og giver så god tid..

Jeg er ikke meget for KVL/Landbrug Højskolen..

Jeg håber at få nogle gode råd omkring dyrlæge valg i KBH, er det helt umuligt, så må vi tage til Tune og besøge Steffen smiley

Kh. June


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God dyrlæge i København? :)
  • #1   19. nov 2009 Dyreklinikken Skovlunde-Herlev - der er jeg kommet i mere end 15 år - og tro mig, jeg er en uhyre kristisk opdrætter. Det er absolut ikke den nærmeste klink fra mig der bor i Gundsømagle (mellem Jyllinge og Roskilde) de andre klinkker er bare ikke gode nok. Og så passer kemien dyrlægerne og mig imellem sammen.

    Der får både to og firbenede den absolut bedste behandling. Rigtig mange meget krævende opdrættere benytter dem. Klinikkens dyrlægers videnniveau er meget højt.


  • #2   19. nov 2009 Jeg kan også kun anbefale Skovlunde-Herlev og tager jeg ikke helt fejl, går bussen næsten lige til døren, tror i hvertfald ikke det er svært at kommer dertil fra Amager.
    Som Lis siger, så er de fantastisk kompetente, og giver sig tid til råd, og god service, samt man føler ens små pus er i trygge hænder hos dem.


  • #4   19. nov 2009 Jeg kan både anbefale Skovlunde og så Blågård dyreklinik, hvor jeg ved at min dyrlæge, Erik Steen Larsen, er både sød og dygtig til katte og mindre dyr såsom ildere, hamstre og rotter.

    Mvh

    Sofie


  • #5   1. feb 2010 Tak for alle rådene, nu skal babyen kastreres d. 17. februar hos dem i Herlev-Skovlunde, puha bliver en lang dag smiley

  • #6   1. feb 2010 Det lyder super. De har styr på det smiley og har god erfaring med kastrering/sterilisering derude.

Kommentér på:
God dyrlæge i København? :)

Annonce