{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Kan hun være med killinger? {{forumTopicSubject}}

Som nogen måske bemærkede, havde jeg for 1 måneds tid siden et emne om hvad jeg skulle være klar med, til vi fik kat nr. 2.

I lørdags hentede vi så Molly, som er en killing på 4½- 5 mdr. Hun kunne ikke bo der hvor hun boede, og vi var så heldige at få lov at købe hende.
Mødet med Silke gik lidt rask, og silke var noget utilfreds med situationen. Men mandag morgen gik det hele meget bedre og de to legede vældig sammen. Flere gange har jeg bidt mærke i, at Molly virkede noget træt, men skudt det hen.
Mandag fik jeg så mulighed for rigtig at få nusset børstet og rigtig kælet med det nye familiemedlem. Hurtigt fik jeg en grim fornemmelse.
Mollys mave virker underlig stor, hun har lidt "hængemave" mellem bagbenene, og jeg ved ikke hvad det er jeg føler, men jeg føler lidt at der er noget inde i livmoderen? - Kan det VIRKELIG passe, en SÅ ung killing kan være gravid? Tidligere ejer snakkede jeg med i dag, han sagde at han ikke mente hun overhovedet havde været i løbetid endnu...
Molly har været udenfor nogle gange ved tidligere ejer, været på visit ved naboen som ingen kat har.

Jeg er lidt i syv sind. Selvfølgelig kører jeg til dyrlægen og får hende tjekket på kryds og tværs. Men kan slet ikke komme fra tanken. - Kan hun virkelig være gravid?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hun være med killinger?
  • #1   8. dec 2009 Prøv at kigge på hendes brystvorter. Hvis de er forstørrede og lyserøde kan det ske hun er drægtig. Ellers prøv at mærke forsigtigt efter på maven om du kan mærke bobler derinde

  • #2   8. dec 2009 Natasja: Jeg har prøvet med hendes brystvorter, de er helt normale og ligesom Silkes (silke er 3 mdr. ældre end molly). Dog synes jeg at jeg kan mærke noget på hendes mave, som i hvert fald ikke er på Silkes mave.
    Ih jeg vil være så træt af det hvis hun er med killinger - ikke mindst fordi molly er så ung og selv er en killing - og derfor skal killingerne også fjernes hvis hun er gravid. Men desuden så var det jo ikke lige det jeg havde forventet at få med da jeg hentede hende. smiley


  • #4   8. dec 2009 Hvis hendes dutter ikke er forstørret hælder jeg også mest til som Karina siger at det kan være orm.

  • #5   8. dec 2009 min tanke er også orm...
    men god ide at få det tjekket ved dr dyr...


  • #6   9. dec 2009 ja jeg tænkte os lige orm, for der kan de små tit være lidt oppustet og maven er lidt hård.
    Prøv evt at give hende ormekur og se om det ikke hjælper, ellers ville jeg kontakte dr. dyr smiley
    Man kan ikke altid regne med dutterne, Sille snød os da vi tog hende til os, der var ikke noget at se på dutterne og 1½ uge efter hun kom ind fødte hun 4 killinger smiley
    Jeg kunne så få lov at mærke dem, men havde ikke kunne det før vi fik hende ind og hun slappede af. smiley


  • #7   9. dec 2009 Tisser hun meget og drikker meget....?
    Så kan det være forstørret nyre....


  • #8   10. dec 2009 Jeg tænker da at en dyrlæge skal se hende, hvis det var pga af drægtighed kunne i få hende steriliseret med det samme. Er det orm eller andet, skal hun jo bare have en kur.

  • #9   13. dec 2009 Inden weekenden var vi ved dyrlægen. Jeg var lidt forberedt på det værste, at hun var med killinger.

    Dyrlægen kiggede på hende, konstaterede hun var en ualmindelig dejlig, smuk og så dommen: MEN MEGET FED kat! Tak for kaffe sagde jeg ellers. En 4 mdrs killing som er fed, og der simpelthen har dannet sig en "pose" med fedt under maven.
    Ja, sagde dyrlægen, hun ER fed, og jeg skal være meget varsom med fodring, for hun har tydeligvis været fodret forkert tidligere.
    - men så var det dyrlægen sagde: Hvor gammel sagde du lige hun var?
    4 mdr.svarer jeg.

    Det mente dyrlægen bestemt ikke hun var. Hun var min. 8 mdr, da hun havde fældet alle killingetænder og var næsten udvokset.

    Så der var lige en detalje, som jeg ikke var informeret om. Molly er jo købt til at være født i uge 31, dvs. 4 mdr og 1 uge for at være helt præcist, men der var jeg blevet snydt. Ikke at det gør noget, for så er Molly og Silke næsten lige gamle, men det var da en detalje jeg gerne ville have vidst.

    Så jeg takker for de gode råd, nu må jeg vist hellere få taget en masse billeder af de to banditter som endelig har vænnet sig til hinanden, og nyder selskabet i fulde drag.
    I skal jo se dem smiley


  • #10   13. dec 2009 Så er det vist ikke nødvændigt med killinge foder mere smiley

  • #11   15. dec 2009 Maria P: Nej, det var lige præcis dyrlægens ord, så de spiser lige posen op - der er til og med fredag, så hopper vi over på voksenfoderet fra samme producent. - så hun kan få tabt sig lidt det pjok smiley

Kommentér på:
Kan hun være med killinger?

Annonce