{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Neutraliseret kat "med killinger" {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke hvad jeg lige skulle skrive i overskriften :o)

Min store pige har været neutraliseret i et godt stykke tid nu, men nu er hun begyndt at være total killingesyg, hun går og finder små nissefiguere som så er hendes "killinger" det er mest om natten og om aftenen, hun ligger dem så til at putte enten hos hende eller i vores tøj, indne hun sover videre.

men er der noget man kan gøre for det går væk? :o)
syntes det virker lidt synd for hende


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neutraliseret kat "med killinger"
  • #1   19. dec 2009 hmm det er bare det, hun opføre sig som da hun havde killinger, og hun leger ik med det, hun går og passer ¨på det og snakker som når hun var i løb... det er hun jo så bare ikke.

    bine elskede at have killinger så ved ik om hun måske savner det, men altså sådan må det jo så være.

    det er kun i perioder hun gør det.


  • #2   20. dec 2009 Min hankat gør det samme, han stjæler.
    En dag forsvandt der en pakke kød, kunne ikke finde den så jeg troede jeg havde glemt at tage en ud af fryseren,
    Et par dage senere begyndte der at lugte i soveværelset, under sengen i det ene hjørne fandt jeg kødet(delvis spist) 1 bh, 2 par trusser, hundens tæppe som jeg havde ledt efter, et par karklude.
    God fangst den dag, så når jeg ikke kan finde noget, kigger jeg i hans gemmested


  • #3   20. dec 2009 Jeg har hørt at en kat, også selvom hun er neutraliseret, stadig kan få de der løbetids og mor/killinger følelser!
    Det er noget i hjernen der aktiverer de følelser....på samme tid som de normalt ville kommer i løbetid i .
    he he som sagt bare noget jeg har hørt:o)


  • #4   20. dec 2009 Linda: det er også det jeg har tænkt :o)

    må bare se om det går over, det gør ik mig spor, men fik lidt ondt af hende


  • #5   20. dec 2009 Har hunkatten løbetid er det fordi der sidder en stump ovarievæv derinde.

    Bliver hun ved med at gøre det - så skriv ned på kalenderen for at finde et mønster.

    Sæt hende på p-piller - stopper det i den periode og kommer igen når hun ikke får pillerne - så ahr du svaret


  • #6   20. dec 2009 der kan gå nogenj måneder hvor der ik er noget og andre gange er det hver 14dag, det er også værre de dage hvor min kæreste ik har været så meget hjemme har jeg set, så samler hun lightere (hvis hun kan finde nogen) og små figuere der har den str. (prinsesse som jeg har er den første fødte killing og var den str da hun blev født ca)
    det er kun om aftenen når hun gør det, det er aldrig midt på dagen osv.


Kommentér på:
Neutraliseret kat "med killinger"

Annonce