{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

CC .
CC .
Tilmeldt:
5. aug 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Katte og ny hund {{forumTopicSubject}}

Vi har fået ny hundehvalp på 4 mdr. - en Groenendael (Belgisk Hyrdehund). Vi har i forvejen en Tervueren (også en Belgisk Hyrdehund) på 5 år og her er der ingen problemer.

Jeg har aldrig haft problemer med at sætte katte sammen med hunde og omvendt, så jeg havde slet ikke set de problemer, der ville komme. Hvalpen, som åbenbart har en stor portion selvtillid, startede med at jagte kattene ud af huset. Og nu vil de være inde, med mindre vi tvinger dem ind. Men efter nogle dage kan vi nu slet ikke komme til vores hankat for at få ham ind og jeg er bange for at det går samme ved med hunkatten.

Kattene er vant til at gå sammen med 2 hunde, men det er første gang at disse 2 katte her skal gå sammen med en hvalp. Med min gamle kat var der aldrig problemer. Den viste bare med det samme at den også boede her og så satte den ellers hunden på plads. Herefter var de hurtig gode venner.

Men disse katte her er utrygge - også selvom de kan gå i fred flere steder i huset (vi har hundesikring = børnesikring i flere døre). De vil simpelthen ikke være her.

Nogen der har nogen forslag / erfaringer ?? Vil blive frygtelig ked af det hvis kattene "flytter".

Mvh.
Connie

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Katte og ny hund

Annonce