{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Killinge foder? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille hankat på ca. 15 uger.. jeg fik tørkost foder beregnet til killinger med da jeg fik ham, men måtte finde noget billigere da det var spistfordi jeg ikk havde råd til den slags der var med ham.. nu får han dåsemad, og jeg har holdt mig til et mærke for det meste, men butikken var løbet tør af det mærke i går så nu får han midlertidigt whiskas. I dag er han så begyndt at miave meget og han har dårlig mave.. skal jeg fremover holde mig til whiskas af hensyn til hans mave eller kan jeg godt skifte tilbage til det andet? Derudover vil jeg også gerne vide om det skader ham at få det så jeg skal købe killinge foder (hvilket mærke kan evt anbefales? eller om jeg bare kan fortsætte med dåsemaden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinge foder?
  • #1   15. feb 2010 Hej Louise!
    Det er ikke godt udelukkende at fodre med dåsemad (især ikke Whiskas). Katte får ikke de vitaminer de skal have (de er i tørfoder).. det meste i vådfoder er vand.. Og katten får ikke renset sine tænder..
    Det bedste er at fodre katten med tørfoder til killinger.. Det anbefales de får det til de er et år.. men jeg syns til ved 7-9 mrd alderen.. du kan så give lidt dåsemad når de skal have noget ekstra godt.. 1/4 engang imellem..
    Jeg bruger Royal Canin og mine katte er yderst tilfreds med det.. og når hvis du kun har en bliver det ikke så dyrt.. en pose med 400 g koster 55 kr og de siger det skal kunne holde til en uge..


  • #2   15. feb 2010 tak for det smiley så går jeg over til tørfoder igen.. smiley

  • #3   15. feb 2010 Det syns jeg lyder fornuftigt.. Det er jo ikke sådan du ikke kan forkæle med lidt vådfoder.. Jeg gjorde det samme hvor mine katte åd sig mætte i dåsemad.. og det resulterede i træls pels smiley

  • #4   15. feb 2010 okay jamen så er der jo ingen tvivl smiley men skal jeg så bare slå over til tørfoder eller skal han have det gradvist sammen med vådfoderet?

Kommentér på:
Killinge foder?

Annonce