{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.440 visninger | Oprettet:

hvad gør man ? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal snart til at flytte med mine to skønne katte i en 3 værelses lejlighed midt inde i københavn..

lejligheden ligger på 1. sal og jeg er sindsygt bange for at de hopper ud af vinduet.. er der ikke noget man kan gøre for at de ikke hopper ud, samtidig med at man kan have vinduerne helt åbne ? kan man sætte fluenet eller sådan noget op på en bestemt måde ? hvordan sættes det mest praktisk op?

gode råd, og erfaring søges ? (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad gør man ?
  • #1   9. maj 2010 Det er ikke noget jeg har erfaring med, men ved kan kan købe noget net til at sikre sine vinduer med:)

    http://www.zooplus.de/shop/katzen/balkon_garten


  • #2   9. maj 2010 Bor selv i rækkehus med 2 etager. jeg har lavet en netdør til at stoppe mine katte i at springe ud. Jeg har i stedet for net brugt mink-net. Den er lavet med 4 lister og "skubbet ind til karmene og holdt fast med sådan nogle hvide plastikdimser man kan dreje. Min genbo har lavet en anden type, lidt ligesom de insektdøre man så tit ser amerikanerne bruger.

  • #3   9. maj 2010 Jeg ved, at mange bruger denne løsning fra Ok miljø: (link fjernet)

    Vil nævne, at jeg selv havde en medarbejder fra firmaet på besøg for at tage mål, men at han pure afviste at nettet skulle kunne holde katte inde. Men som nævnt, mange bruger det - man skal nok bare ikke tage væk i flere timer, når vinduerne er åbne.

    På Kattens Værns hjemmeside er der en anvisning på hvordan man laver en vinduesramme med hønsenet.


  • #4   10. maj 2010 Hvis katten virkelig vil ud, tror jeg ikke det er svært for den at kradse hul i et myggenet/fluenet... jeg turde ikke satse på det.... Ville nok også hellere lave noget is til med hønsenet eller lign....

Kommentér på:
hvad gør man ?

Annonce