{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor køber i kmr ?
  • #1   9. maj 2010 Hvis det er til killinger hvorfor bruger du så ikke hjemmelavet tigermælk? smiley
    Ved ikke om det er bedre men kunne forestille mig det var lidt billigere smiley

    http://www.maine-coons.dk/opdraet/opdraet.asp

    Hvis du scroller ned i enden af siden står der to opskrifter smiley


  • #2   9. maj 2010 Hov du skal klikke ind under efter fødsel smiley

  • #3   9. maj 2010 okey tak det ville jeg da prøve er det bedre for dem? mormissen har nemlig slet ingen mælk tilbage

  • #4   9. maj 2010 Det er helt sikkert *ikke* bedre for dem, kun billigere, særligt hvis morkatten ikke har mere mælk tilbage, og de skal klare sig alene på erstatning, så er det altså super vigtigt, at de får noget ordenligt at spise.

    KMR kan fåes billigere på nettet, blandt andet hos Loppetjansen. Husk at afhængigt af killingernes alder, under 3 uger, så skal KMR mælken fortyndes, med 50% vand og 50% KMR, og det skal være den flydende KMR.
    Har moren ingen mælk overhovedet, så skal du være ekstra opmærsom på at veje dem hver aften ved samme tid, og notere dig at de tager på, og killingerne vil, mens de er små, skulle have mælk hver 3 time.


  • #5   9. maj 2010 hun har ingen mælk tilbage og de er lige fyldt 3 uger så har serveret lidt most torskerogn med kmr i - de blir vejet hver dag og efter jeg har taget sutteflasken i brug tar de meget fint på

  • #6   9. maj 2010 Det var dejligt, og heldigt at de små er den alder, så de kan spise lidt selv. ;o)

  • #7   9. maj 2010 ja men det kun den grådige der spiser lidt selv så har "tvunget" de andre til at smage lidt gg men de tror jeg er deres mor for hver gang jeg nærmer mig kassen så skriger de og forsøger at komme op over kanten hihi det er så hyggeligt smiley
    hva gør jeg når jeg er væk 5 timer om dagen har fået tilladelse til at have de små med men hvad ville mormissen ikke sige ?


  • #8   9. maj 2010 mette s tak smiley

  • #9   9. maj 2010 det blir barer så hektisk der om morgenen når der er to børn der skal afleveres tidligtst halv syv og skal selv være der kl 7 om natten tar mormissen over

  • #11   10. maj 2010 jamen de får lov at patte og de får også noget der er bare ikke nok til 6 killinger jeg må bare stå det tidligere op og fodre dem inden jeg tar afsted om morgenen jeg ville få købt stort ind til dem af KMR Hills A/D

  • #12   10. maj 2010 Tigermælk er IKKE foder til små killinger. Det bruges kun som nødløsning.

    De skal have rigtig modermælkserstatning. Gimpet er lidt billigere end KMR og super god.


  • #13   10. maj 2010 okey så dropper jeg tigermælken for det er primært modermælkserstatning de skal have smiley

Kommentér på:
hvor køber i kmr ?

Annonce