{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

kat tager hitte kat med hjem.. {{forumTopicSubject}}

Er det normalt.??

Jah "vores" nabos kastrat hankat har taget en kliing til sig sidste sommer..
Er det meget normalt at katte gør det.. ?
Killingen som det mere eller mindre stadig er er lidt under et åt nu har så fået killinger..
Moren er mere eller mindre vild men vil godt godkendes min nabo da hun jo har fodret den siden den anden kat kom til den..

Jeg sys endelig det er ret sjovt at en kastrat hankat tager sådan en killing til sig er det normalt.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat tager hitte kat med hjem..
  • #1   23. maj 2010 Jeg ved ikke om det er normalt, men jeg tog jo sofus til mig, som var hjemløs, og så i sommers kom en lille bitte killing og slog sig ned i min mors hæk (vi bor 5 huse fra hinanden) Her fant sofus så babyen, som han vaskede og legede med, og han "viste" den at man kan få man inde ved "mormor" ... smiley
    Min mor endte så med at ta baby ind og beholde hende, så det endte da lykkeligt, men ja, sofus er også god ved fremmede katte/killinger ....


  • #2   24. maj 2010 Hmm okey der kan man bare se tænkte bare nå det nu er en kastrat så ville den ikk have det på den måde..

  • #3   24. maj 2010 Jah jah så det godt naboen er glad for katte =) selvom hun er en ældre dame efterhånden men min mor hjælper heldigvis til på sidelinien med killingerne.
    Min mor få den ene og naboen beholder en også jeg er også blevet tilbudt en men nu må vi se kunne jo godt være


Kommentér på:
kat tager hitte kat med hjem..

Annonce