{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Pludselig uvenner? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har 3 hunkatte . Maxi på 7, Feya på 4 og Line på 2.
Alle 3 søde rare mittetatter der indtil i vinters har været indekatte. De har ligget sammen og været sammen altid.Leget og haft det herligt. Men nu efter de er kommet ud er der pludselig problemer LIne og Feya imellem.
Feya væser, bider og kradser Line, som er ca. 2 kg mindre end hende og jager hende også gerne når de er inde. Udenfor er der umiddelbart ingen problemer.
Der er ingen tvivl om at det er Feya der skaber konflikterne for har set optrinene så mange gange nu.
Hun går hen til line, puffer halen helt op og går og skuler på hende. Når line så snuser til hende knurre hun og når line så vil gå bliver hun jaget og kradset. Jeg prøver at bryde ind og Feya har fået skideballer for det,men hvad fanden (undskyld mor) sker der!!!???

Det er er DYBT frustrerende de har levet sammen i fred og fordragelighed ALTID og nu det her..

Alle 3 er sterrliserede.

Hjælp mig, skal jeg virkelig af med den ene af mine dejlige katte?:-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig uvenner?
  • #2   15. jun 2010 Altså bossen er helt 100 procent Maxi. Den ældste. Hun finder sig i intet og har gjort det klart fra de 2 var helt små-fik begge i 4 ugers alderen som flaskekillinger-at de ikk skulle prøve på noget. Men hun blander sig overhovedet ikke. Faktisk tror jeg måske du har ret. Specielt Line er vokset meget mentalt af at blive udekat og det kan da nok give lidt gnidninger. Men tror du de finder ud af det? Der er ikk blod og rifter eller noget-men ved ikk om det er et spørgsmål om tid?

Kommentér på:
Pludselig uvenner?

Annonce