{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Ammemor tilbydes i 7080 {{forumTopicSubject}}

Min kat Dina fødte igår en dødsfødt killing, og fik i dag foretaget kejsersnit, hvor også nummer to killing var død.

Jeg tilbyder derfor at tage killinger i pleje, da hun har masser af mælk, og helt sikkert ville nyde at have nogen som hun kan pusle om.

Vi bor i Børkop, mellem Vejle og Fredericia.

Ring eller skriv endelig på tlf. 60 13 10 99.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ammemor tilbydes i 7080
  • #1   15. jun 2010 Jeg håber hun får nogle plejekillinger smiley

  • #3   15. jun 2010 Hittekilling er kontaktet, de havde desværre ingen for øjeblikket. Dyrlægen havde faktisk netop måtte aflive 4, da de ikke kunne finde en amme, så det var lige lidt for sent vi kom ind, desværre.

    Men jeg har fundet plejekillinger til hende, de bliver hentet imorgen :o)


  • #5   15. jun 2010 Det tror jeg bestemt også, jeg er rigtig glad for at jeg kan give hende nogle killinger hun kan hygge om smiley Jeg ved hun mangler de andre, og det er jo synd.

    Bare rolig, der kommer en opdatering imorgen, når de små er kommet hjem smiley


  • #7   15. jun 2010 Hihi, ja det er dejligt at kunne hjælpe lidt alle steder smiley

    Jeg har selv flasket en killing op, hun var utrolig glad for mennesker, meget kontaktsøgende, men kunne fint finde ud af at være kat smiley Hun boede så også i stalden, det har nok lidt at sige.

    Hun har det bedre her til aften, og er stoppet med at bløde smiley Hun er stadig omtumlet, og er ikke helt sikker på benene, men hun klarer det nu rigtig fint! smiley


  • #9   15. jun 2010 Ej hvor er det en skøn historie, han lyder som en rigtig speciel og dejlig kat smiley

    Jeg glæder mig også til vi får dem hjem, jeg håber det hele går som det skal smiley

    Knus smiley


  • #11   15. jun 2010 Vi skal selv hente dem, så jeg tager da noget med som lugter af hende smiley

    Jamen det er en mormis som har 10 killinger lige nu, på hhv. 4 og knap 2 uger. Det er alle killinger som er blevet fundet, og som mormis har taget til sig. Så jeg regner med at tage 2-3 killinger med, af de yngste, så den anden mormis bliver aflastet lidt.


  • #13   15. jun 2010 Ja det tror jeg også, vi glæder os til at se hvordan det kommer til at gå smiley

    Og jeg skal nok skrive når vi har fået dem hjem smiley


  • #15   16. jun 2010 Hihi, det er helt i orden med dine sidespring Lisbeth, det er kun hyggeligt *s*

    Jeg vil da mene du godt kan, men så skal det nok være killinger som selv spiser, og ikke er afhængig af mælken smiley
    Det er da værd at undersøge, manden kan altid overtales smiley Min er heldigvis så sød, og han glæder sig ligeså meget som mig til de kommer hjem, og er også meget glad for at vi fik Dina med hjem i god behold smiley


  • #17   16. jun 2010 Hihihi, det ved jeg godt nok ikke om hun kan *griner*

    Men killinger begynder som regel at spise når de er 4-5 uger gamle smiley

    Og det lover jeg, og billeder skal der nok komme *s*


Kommentér på:
Ammemor tilbydes i 7080

Annonce