{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Er min kat blevet tosset? {{forumTopicSubject}}

Jeg undrer mig gevaldigt over min hankastrat på 2 år. Han leger med mine sokker, som han til syneladende er blevet vildt forelsket i.

Han ælter rundt på det og ligger og gnubber sig på det - ja undskyld mit sprog:-) Jeg synes til forveksling det ligner en parring af tæppet, men kan det passe, når han er kastrat.Og kører bagdelen indover dem, ja pikken er stiv da jeg syntes dette var mærkeligt og mærkede efter.

Han spinder godtnok løs for fuld skrue imens og bagefter så vælter han rundt og sover smiley


Det er først noget han er startet på nu. Hvad mener I? er det en slags onani? Eller er han bare kælen og blir killingeagtig?

Er det en adfærd jeg bør stoppe, tror I?
Umiddelbart ser tæppet jo ud til at være ret ligeglad:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min kat blevet tosset?
  • #1   7. sep 2010 Det gør min kasteret hankat også, hvis en pude står på højkant får den også hele turen, jeg har også undret mig over den adfærd ..

  • #2   7. sep 2010 Har lige ringet til dyrlægen og hun havde ALDRIG hørt om den. Men skal snakke med hendes chef i eftermiddag.. Jeg stoppede ham da jeg undrede mig helt vildt og mærkede efter under ja.. maven.. Så tror at han stopper når sokkerne ikke ligger fremme..

  • #3   7. sep 2010 min havde en bamse som han var total vild med, den fjernede jeg også :0)

  • #4   7. sep 2010 Oops mente at sokkerne ser umiddelbart ligeglad ud..!!!

  • #5   7. sep 2010 Min Dusty gjorde det også da han var ung fertil.. Det stoppede dog nogle måneder efter og siden han blev kastreret har han ikke gjort det siden.. Nu får Soffy , hans "lillesøster" så tit en tur i stedet for.. smiley Hehe...

  • #6   7. sep 2010 Problemet er ligesom at han har fået klippet hans kugler!! for lang tid siden

  • #9   7. sep 2010 Hehe! Vores ene hankat har også et meget "intimt" fohold til sin seng :o) Den bliver "forulempet" dagligt smiley

  • #10   7. sep 2010 syntes bestemt ikke at han skal bruge min sokker.
    Men okay de har vel også lyster. Jeg var bare i vildt vildt chok, den lille gris gokkede min sokker og seng.. altså jeg har det bare lidt svært ved det især efter jeg mærkede efter at han var opstemt, da jeg havde mistanke om han faktisk havde " Sex" med min sokke. Dog vil jeg altså stoppe denne adfærd, inden det bliver en vane.

    Lige for noget andet, så sad jeg på nettet og prøvede at læse lidt om hvor nomalt denne adfærd var, og der kom faktisk kun " KLAMME" sider frem og youtube..det er simpelthen så ulækker at folk ikke kan holde deres beskidte tanker for sig selv!!!!


  • #11   7. sep 2010 jeg var i total chok altså...

  • #13   7. sep 2010 Lad dog katten have den fornøjelse, det er da rigitg synd at forhindre ham i det. Giv ham en gokkebamse eller noget andet, hvis du er øm over dine sokker smiley (og vær glad for at han ikke "forumlemper" dig).

  • #14   7. sep 2010 så boys and girls..
    Har snakket med dyrlægen, og skulle stoppe adfærden med det samme inden det blev en vane for ham, dette er begyndt at ske weekenden over. Så der skulle være mulighed for at han ikke udvirkler en vane, hvis jeg stopper hans gokkeri. Bare rolig mine uld sokker er pakket væk.

    Ved ikke om det er overkill, men leo er min første kat og jeg har aldrig oplevet at katte gjorde det. Han har skam drejet en vase både på gulvet og andre steder, så jeg er ikke hys. Tror bare lidt at jeg var i chok over at han ikke kun hyggede med sokken


  • #15   7. sep 2010 Tja, jeg tænker om ikke det kan føre til noget andet uheldigt adfærdsmæssigt hvis man forhindrer ham i det..... Han har jo åbenbart den lyst/behov, så han må da blive frustreret over ikke at måtte få afløb for det. Men hvis du absolut vil stoppe ham i det, så gør det ved at aflede hans opmærksomhed over på noget andet, såsom at lege med ham.

  • #16   7. sep 2010 Will do..;-)...

  • #17   8. sep 2010 Jeg har af en katteopdrætter fået at vide, at katte elsker lugten af sure tæer (måske derfor den tager dine sokker, haha). Jeg havde nemlig engang et problem med, at mine katte suttede overalt på mig, og katteopdrætteren foreslog mig at købe baldrian-dråber - nemlig fordi, disse lugter af sure tæer.

    Jeg købte dråberne, og dryppede nogle stykker på en klud. Kattene ELSKER kluden nu. De går fuldstændig i selvsving, når de får den "nydryppede" klud. Jeg tænkte, at du måske kunne bruge dette som et alternativ, hvis ikke katten skal/vil vænnes af med det :o)


Kommentér på:
Er min kat blevet tosset?

Annonce