{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

gør jeg ikke mere {{forumTopicSubject}}

i dag var jeg ude og kikke på katteudstilling i vissenbjerg hallerne,da jeg godt ville se hvordan det var .men det tro jeg ikke jeg gør igen.jo folk er søde når du komme hen for at se deres katte og snakker med dig ,men når de så høre at jeg kun har blanding kat så gider de ikke og snakke og det er lige før at du ikke må røre deres katte.jeg elsker mine katte og jeg er lige glad med om de er racekat med tavle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gør jeg ikke mere
  • #1   12. sep 2010 Det er jeg meget ked af at høre Lise B. For mig er det helt lige meget hvilken kat man har. Jeg fortæller jeg gerne om min race, som man osse gerne må kæle med. og det ved jeg osse at de andre opdrættere af samme race osse vil. Men der er nogen få der kan være lidt snobbede omkring det. Der er osse nogen der helst ikke vil have at nogen, overhovedet, kommer til deres kat/te. Det er angsten for smitte af meget smitsomme sygdomme, som næsten kan udryde et helt opdræt. Det er desværre ikke alt vi kan vaccinerer imod.
    Jeg håber da meget at du prøver igen, jeg synes det lyder som om du har været meget uheldig. Det beklager jeg meget.


  • #2   12. sep 2010 Hej Lise !

    tror du har været meget uheldig at møde de forkerte mennesker, ved godt der findes nogle spøjse nogle blandt opdrættere men tro mig der findes osse de flinke af slagsen smiley
    på udstillinger kommer der skam osse alm. huskatte og de er da mindst ligeså dejlige som alle de andre smiley
    vores katte må man gerne røre, men er de lige børstet op fordi de snart skal til dommeren spørg jeg pænt folk om de kan komme igen når jeg har været ved dommeren med dem.
    jeg håber da du får mod på at prøve igen, jeg ved der er en udstilling i Middelfart den 20-21 November smiley hvem ved måske mødes vi smiley
    Vores opdræt hedder Hyggebo smiley
    de bedste hilsner fra Marlene


  • #3   12. sep 2010 ha ha ha grineren Mette du har evigt ret, håber bare ikke vi kommer til at fryse da vi er på toppen lige nu smiley men synes altid der er mange mennesker ved vores bur....smil......

  • #4   12. sep 2010 Lise b - Sådan vil det altid være, uanset om det er med katte, hunde, heste eller noget helt andet.. Men du har nok mødt de forkerte opdrættere smiley

  • #5   12. sep 2010 ha ha ha ja det ville sgu være en kat a strofe ha ha ha ha heller blive dykket hver gang end at blive en snob smiley

  • #6   12. sep 2010 men sig mig lige hvilken udstilling var det for i kattemagasinet står den ikke, så det må da have været en hobby udstilling ???? og så forstår jeg da slet ikke at folk ik vil snakke for efter min mening er en hobby udstilling netop til for hyggens skyld eller er det mig der har fået noget galt i halsen ????

  • #7   12. sep 2010 Enig med Mette smiley
    Vi sidder tit flere sammen eller går lidt rundt og snakker med folk og hilser på alle de skønne katte!
    Må også sige du har været ret så uheldig! Men der er nogen der ikke rigtig syns om andet end sig selv og sin kat, hehe...
    Så hvis du ikke har mistet modet helt, så syns jeg du skal tage afsted igen hvis du syns det er spændende...
    Selvom jeg er ved at starte opdræt og også udstiller er det heller ikke alle der smiler tilbage når man går forbi, hehe... Kan kun grine af dem! smiley


  • #8   12. sep 2010 Jeg snakker gerne med folk ,jeg må så sige at jeg tit har alcogel med så folk lige kan sprite fingere af inden de rør, især hvis vi har de små med. Total snobbet. Jeg har så ikke så meget tid til at snakke når der bedømmelser , i øjeblikket køre vi ikke på så mange udstilllinger , og derfor har vi tit 5-7 katte med . Så enten er jeg selv oppe med nogle eller så søger jeg for at min familie er op de rigtig sted , og fare rundt med kamera LOL- Men hygge det gør vi også . Vi er da kendt som campistene(sorry stave fejl) Da vi har det hele med for at føle sig godt tilpas .
    Men bagefter så snakker jeg meget gerne om min store kærlighed . Og glemmer helt at jeg er menneske sky GRIN.



  • #9   12. sep 2010 Men jeg kan dog godt være lidt træt af de folk som bare stikker deres finger ind uden lige at spørge.... smiley
    Det var faktisk en kanon god ide Heidi! Det vil jeg også have smiley

    Der kommer til at stå sprit før du rør nu! hehe...


  • #10   12. sep 2010 Har ikke oplevet endnu at folk ikke har respektede det. Og de der små til lommene er rigtig smarte .

  • #13   13. sep 2010 Hvor køber du de små til lommen??? smiley Jeg må have en! For syns det er en super god ting når folk går og røre ved så mange katte i løbet af en dag...

  • #14   13. sep 2010 På apoteket.Men også man kan få det i matas

  • #15   13. sep 2010 Ok, tak for det smiley
    Det var altså en skide god ide Heidi, det skal du ha´... Havde jeg ikke tænkt på...


  • #16   13. sep 2010 Jeg har udstillet meget før i tiden og ind til en ganske bestemt oplevelse også ladet folk nusse mine katte.

    Men da en dame - mens hun nussede min kat - fortalte, at alle hendes katte derhjemme havde ringorm, satte jeg en stopper for nusseriet og havde siden skilt på buret "Nok se, men ikke røre".

    Tænk også på, hvor stressende det kan være for en kat, hvis der i dagens løb er f.eks. 50 mennesker, der lige vil nusse med den, mens den slapper af mellem bedømmelserne.

    I det omfang, der vel at mærke var tid til det, talte jeg også med de spørgelystne, men det er dyrt at udstille, og vi udstillere kommer især for at følge dommernes bedømmelser.


  • #17   13. sep 2010 Mega- Det er bestemt heller ikke alle der får lov at klappe smiley
    Og hvis vi lige har været ved dommer har jeg også sagt til folk at de lige skal have lidt ro.
    Bart er fertil, der er ingen grund til at presse citronen når han tager det fint...


  • #18   13. sep 2010 Mine løver er lige så ægte som de Rolex ure man køber i kina smiley

    De er også så heldige at være immune over for snobberi, da de er vaccineret hjemmefra!

    Der er bare nogle mennesker, især med katte.. som er meget...øhhm... specielle! ;D


  • #19   13. sep 2010 Spritten kan købes på apotek, matas og i brugsen. Jeg har en hvor man trykker i toppen (ca 30 kr) så får man lige det man skal bruge. Jeg har brugt det i ca 1½ år.

  • #20   13. sep 2010 Jeg tror du har været uheldig..

    Jeg har en huskat, som kun gud ved hvad er i smiley og jeg går på udstilling med min Europé, der er jo også huskatte på udstillingerne, som langt ofte bare er korthåret blandinger.. (Eller langhåret hvis det er en tica udstilling)

    Mega - hold da op, tænk at gå på udstilling selvom man har ringorm hjemme :S


  • #21   13. sep 2010
    Jeg ved godt det med smitten selvfølgelig, og jeg forstår dem da også hundrede procent.
    Men det jeg blev ked af var, når jeg stod og snakkede med dem, og deres katte, og jeg så fortalte jeg havde to blandings katte hjemme, måtte jeg jo dårlig nok rører deres katte. Og de gad dårlig nok snakke videre med en.

    Men det kan da godt være jeg bare har være rigtig uheldig, så måske jeg kigger et smut fordi middelfart alligevel.


  • #22   13. sep 2010 Lise, jeg er helt sikker på du har været uheldig

    and alco spit.. man kan også købe servietter med det på.. det er meget nemmere


  • #23   13. sep 2010 Hanne servietterne skal man til at skille sig af med smiley det ska man ikke med alco gel for det fordamper når du har gnedet hænderne ind i det smiley

  • #24   13. sep 2010 Jeg eelsker katteudstillinger.....Meeen når jeg snakker med udstillerne, ja så rører jeg aldrig deres katte eller killinger....Jeg kan sagtens snakke med en misling uden berøring, og de fleste fortæller klart og tydeligt, at jeg som fremmed ikke bare lige er det de har brug for.
    Jeg tænker dels på smittespredning og dels på den stres de fleste katte vil opleve ved at en del helt fremmede mennesker rører dem...


Kommentér på:
gør jeg ikke mere

Annonce