{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

ny ung kat, 2 vokne katte sammen? {{forumTopicSubject}}

Hej KG.

Jeg er i siturationen at jeg bor i en by hvor jeg ikke føler mig hjemme, flyttet der til pga. en læreplads jeg har mistet. Derfor har jeg den mulighed at flytte hjem til min forældre igen, og få en ny start og så jeg ikke skal låne til inskud til en ny lejlighed. Men nok om det.

- mit spørgsmål til jer er at jeg skal have min unge kat med hjem til mine forældre selvfølgelig. Men hvordan samføre vi dem bedst da mine forældre har 2 voksne katte.

tilflytter :
Cleo hunkat - alder på det tidspunkt omkring 7 mdr.

Kattene hos mine forældre :
Bølle kastareret hankat - alder 3 år, er inde og ude kat. Han er en bedstemmer.

Yoda kastareret hankat - alder 8 år, er mest inde kat, men elsker at komme ud i haven. Han er meget særlig og snakker meget.



Da mine forældre kom hjem med Yoda overfaldt Bølle ham, Da Yoda kom ind i stueen blev han bare lukket ud hvilket jo var meget dumt.
de har vendte sig til hinanden men ikke best freind og kan stadig lappe en pote ud efter hinanden.
- nu ved i lidt om kattene, men hvordan gør vi det bedst så Cleo falder godt til i mens vi skal bo her.

Tænker i hvertfald først at de skal have hinanden lugte på en måde..

Håber nogen kan hjælpe mig hvordan vi skal gøre, på forhånd tak,.

Skriv hvis der er noget i ikke forstår..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny ung kat, 2 vokne katte sammen?
  • #1   26. okt 2010 i kunne jo tage et håndklæde og ligge det hvor dine forældres misser sover så deres lugt kan smittes af, og det samme ved din. efter et stykke tid bytter i så håndklæder. på den måde kan de vænne sig til hinandens lugt

  • #2   26. okt 2010 Heidi : det har jeg også tænkt på at gøre,. eller gnide en klud i deres pels..

    Vil jo ikke skælde mig af med Cleo fordi det er bedst for mig at flytte hjem til mine forældre,. Så vil bare gerne give hende den bedste start på at flytte hjem til mine forældre.,


Kommentér på:
ny ung kat, 2 vokne katte sammen?

Annonce