{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

To hankatte og ny hvalp! {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg skal til at anskaffe mig en lille ny hundehvalp til mine to hankatte.
Jeg er dog meget i tvivl om der er forskel på hvordan mine katte vil tage imod den lille nye hvalp - om det er en han eller tæve?
mine katte er begge tre år og brødre - har I nogle erfaringer med hvordan katte vil tage imod en lille ny? :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To hankatte og ny hvalp!
  • #1   31. okt 2010 Jeg tror de er ret ligeglad, hvalpe er altid meget voldsomme i det, så forvent ikke at de gider at være perlevenner med den smiley

  • #3   31. okt 2010 De er ikke vant til hunde - men jeg har tænkt at en hvalp ikke vil virke så skræmmende på dem, som en unghund eller fuldvoksen hund?

  • #4   31. okt 2010 En hvalp virker langt mere skrmmende da den er så voldsom i sin opførsel

  • #6   31. okt 2010 Susanne S - Jeg tror dem du kender har fortalt dig en røverhistorie smiley

  • #8   31. okt 2010 Sjovt den historie har jeg også hørt............... altså med den spiste hvalp..

  • #10   31. okt 2010 Jeg tror ikke det er sandt hvorfor skulle katte æde hunde? smiley

  • #12   31. okt 2010 Nu er der foreskel på killinger og hunde smiley Der kan være mange grunde til hunkatten spiser sine killinger, sygdom, stress, hun bliver forstyret og en masse andet..

    Så at samligne en hund med en killing er som at sammen ligne æbler og bananer


  • #13   4. nov 2010 Vores katte har taget rigtigt fint imod vores chihuahua - de var gode venner helt fra starten og legede og puttede sammen med det samme...
    Vi sørgede bae for at introducere dem i rolige omgivelser og så lod vi dem ikke være alene sammen i starten...
    Vi har også hørt historien med en chihuahua der blev ædt af en kat - det er vist en vandrehistorie... jeg har nu også svært ved at forestille mig at chihuahuaens kranie overhovedet kan komme ned i svælget på katten.. selvom chihuahuaen er lille er den jo trods alt 8 uger og vejer gerne omkring 800 g - lidt over 1 kg når man får den hjem... så det der med at der kun var et stykke af benet tilbage synes jeg virker ret usandsynligt.. Lidt det samme med den historie om chihuahuaen som bliver snuppet af en fugl - den går også igen alle steder smiley
    Men held og lykke med sammenføringen - hos os gik det fint trods kattene ikke var vant til hund...


Kommentér på:
To hankatte og ny hvalp!

Annonce