{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.128 visninger | Oprettet:

FRONTLINE.. ARRRRHH!!! {{forumTopicSubject}}

Vi har fået ny kat som desværre har haft lopper med og vi købte så frontline combo til at behandle med.. vi har nu behandlet i 2 måneder og lopperne bliver bare værre og værre, på trods af vask af sengetøj og rengøring... Vi kan decideret se hvodan store lopper kravler rundt på dyrene.. Efter en søgning på nettet kan jeg så se at andre har samme problemer med at det ikke virker, og jeg kontaktede så dyrehospitalet for at høre deres mening og de fortæller at de slet ikke sælger frontline mere fordi det ikke virker og at vi skal bruge advantage i stedet... Så ringer jeg så til frontline og siger at jeg er utilfreds med deres produkt og egentlig gerne vil have mine penge retur - hvorefter jeg får en stor salgstale med at de har undersøgt at deres produkt virker, og hun vil have at jeg som minimum skal behandle i 4 - 5 måneder før de vil give mig penge retur, fordi så lang tid er deres produkt om at virke? Dvs så skal jeg gå ud og købe endnu en pakke af deres produkt som absolut ingen effekt har, og leve med at loppeangrebet bliver værre og værre... Hun mente at det var det samme med alle loppemidler - men så vidt jeg kan se på mine søgninger er det kun frontline som folk ikke oplever virker og advantage skriver folk virker... Hun mente også at lopperne var nye lopper som klækkedes og det forklarede at der kommer flere og flere, men så er det fandme store lopper vores dyr klækker da!! Jeg ringede først til forhandleren som gav mig ret i at det ikke havde effekt og mente at frontline skulle give os penge retur, efter jeg fortalte hvordan vi havde behandlet og forklarede hvordan der kommer flere og flere lopper og ekskrementer på vores dyr.. Uanset hvad jeg sagde til den her dame kom hun med undskyldninger - så måtte jeg have påført det forkert osv, og uanset hvor mange gange jeg konfronterede hende med at jeg kunne se på nettet og høre fra dyrlægen at frontline ikke virker mere, ville hun bare ikke hjælpe... sikken service!

LAD VÆRE MED AT BRUGE FRONTLINE!!

Nu går jeg til dyrlægen og køber Advantage i stedet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FRONTLINE.. ARRRRHH!!!
  • #1   3. nov 2010 Havde samme problem sidste sommer med frontline!
    Men advantege var super og lopperne var væk efter to behandlinger smiley


  • #2   3. nov 2010 Det lyder bare godt... Det vil vi prøve nu.. FØJ for en lousy kundeservice de har hos frontline... Hun var decideret ubehøvlet at snakke med.. Ja, hvis jeg så ikke ville snakke med hende kunne jeg da få et nummer på en anden som arbejdede med frontline... Ja flot - giv mig endnu en som lever af at sælge det! Hvor er jeg da bare led og ked af at jeg har brugt penge på deres produkt..

  • #3   3. nov 2010 uh det lyder ikke godt, vi har dog haft problemer med udslæt ved brug af advange..... men jeg tænkte hvad med capstar ???? det er jo en pille man giver kattene hvorefter alle levende lopper som bider katten skulle dø...... er der nogen der ved om det virker ???

  • #5   3. nov 2010 Jeg har i hvert fald bestilt advantage hos apoteket nu - det ser ud som om det har ry for rent faktisk at virke...

  • #7   3. nov 2010 capstar kan bruges sammen med advantage og der vil du være sikker på lopperne dør men jeg ville bruge capstar i 3 til 6 dage efter du har påduttet advantage og rengøring .

    men der har været mange indlæg om samme emne så prøv herinde i forum og søg efter lopper eller capstar så får du lidt mere info hvis du vil have det


  • #8   3. nov 2010 ..Jeg er på hundegalleri blevet anbefalet noget som hedder Trinol 810 (købes i brugsen), som man kan sprøjte boligen med - det skulle være yderst effektivt til at tage de lopper og æg som gemmer sig i revner og tæpper.. Bare hvis der er andre herinde som også kunne have gavn af rådet...

  • #9   3. nov 2010 Jeg har nu også gode erfaringer med capstar, dog skal det gives i et par dage, så det bliver lidt smådyrt i længden når man har flere katte. Og så supplerer jeg med Program vet oveni én gang i mdr., som gør lopperne sterile og at æg ikke bliver udklækkede. Tror dog aldrig jeg kommer lopperne helt til livs, da misserne også er udenfor, så de vil altid slæbe nye husdyr med ind.

    Eneste ulempe ved Capstar er at lopperne reagerer ret voldsomt på midlet så kattene bliver mere eller mindre vanvittige lidt tid efter man har givet dem det, især hvis de er hårdt angrebet. Mine farer rundt og kan ikke rigtig være nogen steder når det er. Jeg plejer at hjælpe dem lidt ved at børste dem


  • #10   3. nov 2010 super at høre forskellige erfaringer smiley tak smiley

  • #11   3. nov 2010 Jeg er efterhånden godt forarget over, at Frontline ikke er blevet taget ud af handelen. Det er lidt for tit man læser lignende historier smiley

    Spørg dyrlægen hvor længe der skal gå før du må behandle med Advantage ... altså hvis du for nylig har behandlet med Frontline, så skal der nok gå nogle uger, inden du igen må give loppemiddel.

    Mht. til Trinol 810 så vær MEGET påpasselig. Der er set forgiftningstilfælde, så lad ikke kattene komme i de rum, der er sprøjtet. Og luft godt ud. Hvor lang tid der skal gå, før kattene må komme i sprøjtede rum, ved jeg ikke ...


  • #12   3. nov 2010 Du kan eventuelt få en skadedyrsbekæmper ud og sprøjte din bolig, det gjorde vi og det var effektivt ( men dyrt) desuden var det ikke giftigt for katte og mennesker, vi skulle bare lige vente på at gulvet var tørt, tog ca. en halv time. Vi har også erfaring for at frontline ikke hjælper.

  • #13   3. nov 2010 Tinka - Ja jeg blev virkelig også forarget.. Især over at firmaet slet ikke vil kendes ved problemet... Hvis man for pokker da bare havde googlet frontline først - men det er så mange år siden at jeg har brugt loppemiddel og den gang var frontline jo førende og virkede rigtigt godt..

    Ja jeg skal lige have fundet ud af hvordan jeg gør, for vores katte er indekatte, så kan jo ikke lige sprøjte når de er udenfor.. men så må det blive noget med at sprøjte en etage af gangen i huset og holde kattene væk fra den etage der sprøjtes og så lufte godt ud bagefter...

    Kristina - Pyyh, ja det kunne jeg forestille mig kunne blive dyrt... Jeg er kun lige blevet uddannet, så det er ikke fordi jeg vælter i penge som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til smiley Det er godt nok utroligt - der er virkelig mange som ikke har effekt af frontline.. Det er ellers i følge firmaet slet ikke noget problem og det virker 100%... ja, det kan man da se...


  • #14   3. nov 2010 Ja hos os virker det altså fint smiley Så det er altså ikke i HELE LANDET det ikke virker smiley Vi har ikke haft lopper i 6 år og har aldrig brugt andet end Frontline Combo Vet.
    Men kan godt forstå, at det må være p.... irriterende, når man bruger så mange penge på et produkt og det så overhovedet ikke virker smiley Surt...


Kommentér på:
FRONTLINE.. ARRRRHH!!!

Annonce