{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Er han ulykkelig? {{forumTopicSubject}}

Min elskede killing, Fizzy, er efterhånden snart et halvt år gammel, og han har nu været alene i godt og vel 1½ måned. Han har altid været den kærlige killing, og han elsker at putte. Men her på det seneste er jeg begyndt at tro, at han er ulykkelig eller at han keder sig.

Han går rundt og miaver konstant. Når han ikke sover, spiser eller leger, så miaver han højt og længe, og er slet ikke til at komme i kontakt med. Han laver en allerhelvedes masse ballade (han er jo killing), han har masser af aktiviteter han kan lave (kradsebræt, legetøj, slås med hunden) og jeg leger også tit med ham. Alligevel virker han ikke glad, når han miaver sådan. Det er især slemt om natten. Jeg bor i en etværelses lejlighed, så han går frit rundt også der hvor jeg sover. Det er så slemt nu at jeg ikke får sovet, fordi han larmer så meget. Og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, eller hvorfor han miaver.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er han ulykkelig?
  • #1   13. nov 2010 måske - sådan reagerede Phoebe i hvert fald.. og i dag er hun mere glad, efter vi har fået Gitte smiley

  • #2   13. nov 2010 tror måske han mangler en katteven... vi ku tydeligt se og mærke det på Pusser, da Pjevs døde i sommers... De har aldrig været vildt gode venner, men de har trods alt boet sammen i 7 år, så det at han var alene ku man godt se ikke var godt...
    Da vi så fik Zig er han levet så meget op, en helt anden kat jeg har fået igen smiley


  • #3   13. nov 2010 Er han kastreret ??? for det kan meget vel være derfor, det passer med alderen.

  • #4   13. nov 2010 Han er ikke kastreret endnu, men det er selvfølgelig planen at han skal det. Jeg havde dog håbet, jeg kunne vente til efter jul, men det kan selvfølgelig godt være det skulle være nu.
    Jeg håber ikke, det er fordi han savner en katteven. Jeg må kun have én hund og én kat her, så det ville jo være rigtigt synd smiley


  • #5   13. nov 2010 Ja det var osse derfor jeg ikke foreslog en kat mere. Men jeg ville få ham kastreret hurtigst muligt og se om det ikke hjælper først. Gør det ikke det, så vil jeg anbefale en katterat, selv om det er svært sådan som du bor og med de regler.

  • #8   13. nov 2010 Kan Blue Bell ikke holde ham ved selskab ?

  • #9   14. nov 2010 **Hvordan vil almindelige indekatte, reagere på at møde andre indekatte? - Jeg tænker at mht. hunde så er der hundetræning, hvor hundende får lov til at lege og integrere med hinanden. Gider katte ikke det? **

    Nej. Katte er territorielle dyr, som man ikke tager med til "træf" og træning ude i byen.
    Når katte leger/integrerer med andre katte, er det typisk katte, der bor sammen. Og nogle fritløbende katte finder måske selv kammerater udenfor.


Kommentér på:
Er han ulykkelig?

Annonce