{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

R.I.P Blobber :'( {{forumTopicSubject}}

d. 15/12-10 døde min lille kat Blobber. smiley
han har været igennem en del operationer og de fandt ud af at han havde portosystemisk shunt, og han blev så opereret igår, men da de åbnede ham, var alt håb ude, han organer var snart døde smiley
jeg havde haft ham i 8 måneder, og jeg har det så dårligt med at han ikke er her mere smiley ligger og tudder hele tiden, mit hjerte er simpelthen gået itu smiley
et brev og tanke til min lille skat: du var lyset i mit liv, hver gang jeg havde været væk fra dig, og kom hjem, sad du foran døren, og væltede om på siden og kiggede op på mig mens du strakte dig alt hvad du kunne smiley .
du er ikke længere i blandt os, og jeg kommer til at savne når du vækker mig om natten fordi du skal snakkes med, når du så er færdig med at blive snakket med, så er det ned på dit lille fine uldtæppe, og ligge der og hygge sig :*
du var/er den kønneste og sødeste kat ! kommer virkelig til at savne alt ved dig ! specielt når jeg gik i gang med at lave en sutteflaske til dig, for så vidste du lige præcis hvad der skulle ske :* du var/er min lille baby !! smiley
du var min papegøje, hund, abekat og den sødeste lille kat :*
du var/er alt ! det var så hårdt at ligge dig ned i din fine lille kasse og dække dig til med jord. men jeg har tændt 2 lys til dig min lille skat :* som tegn på hvor meget du lyste min dag op !!!! <3<3<3<3 29-04-10 blev du født, og døde d. 15-12-10 smiley fra den dag af blev min verden ødelagt, og den bliver aldrig det samme igen smiley vil ALTID savne dig min lille Blobber dreng !!!! smiley R.I.P min lille skat <3<3<3<3<3 kan skrive så meget mere om dig, for du var/er den bedste og jordens dejligste lille guldklump !!! vil gerne have dig ved min side igen min lille skat :* !!! <3<3<3 elsker dig !!! & savner dig min lille skat !!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 din for evig og altid !!!!! <3<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R.I.P Blobber :'(
Kommentér på:
R.I.P Blobber :'(

Annonce