{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

killlnger kan ikke enes {{forumTopicSubject}}

jeg var til dyrelægen imorges med mine katte der skulle om tatoveres også fordi den lille han havde været dårlig i et par dage efter en kastration.
da vi var nede hos dyrelægen var Tarzan så gal at vi slet ikke kunne holde ham. han havde ikke feber og var ikke dehydreret de mente at det var det smertestillende han havde fået han var blevet dårlig af.

de blev bedøvet også tatoveret og da vi så skulle have Tarzan ind i buret blev han skride sur og hoppet ned på gulvet og løb rundt og væsede indtil de fik ham fanget.
vi blev derefter nødtil at ligge mini molly i en anden kasse da han slet ikke ville være i nærheden af hende.
da vi kom hjem der var de først adskildt, men så prøvede vi at sætte dem sammen og så går de bare på hinanden. jeg ANER ikke hvad der er sket for der var INTET inden vi tog til dyrelægen.

nu er jeg bare så ulykkelig og aner ikke hvad jeg skal stille op. Tarzan blir bange når man kommer i nærheden af ham men spiser og drikker som han skal.
Mini molly spiser og drikker normalt men hyler hver gang hun er alene. HJÆLP mig:-(

undskyld den lange roman.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killlnger kan ikke enes
Kommentér på:
killlnger kan ikke enes

Annonce