{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.256 visninger | Oprettet:

Kattelem, hvordan lærer de det?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige sat kattelem i en dør, ud til et viktualierum, hvor deres bakke står.
Men hvordan lærer jeg dem at bruge den?
William er rimelig hurtigt opfattende, og kan når jeg kalder på ham gå igennem.
Men Viggo sætter sig bare der inde og miaver, og kigger ud på os.
Hmmm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattelem, hvordan lærer de det??
  • #1   13. feb 2011 Du kan prøve at binde den fast så han til at starte med bare skal gå igennem hullet uden lemmen og så når han har vænnet sig til det kan du lade lemmen komme ned igen smiley

  • #2   13. feb 2011 tsk tsk,
    De katte altså!
    Nu har man endelig fået købt en lem, lokket naboen til at sætte i, og så vil de ikke bruge den smiley

    Ja, der må lige lidt hjælp og træning til :-))


  • #5   13. feb 2011 lad den stå på klem ? luk den ude i gangen ? osv

  • #6   13. feb 2011 jeg har bare stået og kaldt på mine birmaer på den anden side, og så er de kommet...killinger og voksne.....nogle enkelt har jeg måtte holde lågen for til de lige havde været igennem 1 gang.

    Ellers så skal det såment nok komme hvis udelivet har særlig interesse

    held og lykke

    Hilsen Heidi


  • #9   13. feb 2011 Mine er til at starte med, blevet kærligt *skubbet* igennem den nye kattelem.
    Altså væk fra flokken/mennesker. Og så har jeg lokket den tilbage igennem lemmen med guf.

    3-5 gange ialt. Derefter har jeg jævnligt sendt nogle ud i rummet, igennem kattelemmen, og nu skulle de så selv komme retur.
    Nogle sad 2 minutter inden de kom igennem - andre har siddet 30 - 45 minutter og bøvlet/skubbet med lemmen inden de kom igennem. Men alle kom igennem af sig selv tilsidst.

    Efter 14 dage, ku mine misser helt selv benytte lemmen, både frem og tilbage ;O)


Kommentér på:
Kattelem, hvordan lærer de det??

Annonce