{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Nyt hjem til 2 åriges katte? {{forumTopicSubject}}

Hej forum.

Her kommer lige et spørgsmål omkring omplacering.

Af personlige årsager, er jeg nødsaget til at komme af med vores 2 dejlige katte. De er 100% renlige og bruger kattelem.
Hvad er den bedste løsning? Finde et nyt hjem? Katteinternat? Aflivning?

Nogle foreslag?

Mvh
Jacob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt hjem til 2 åriges katte?
  • #2   13. feb 2011 Ok. Det prøver jeg.

    Tak for svaret.


  • #3   13. feb 2011 Jeg skal os af med min smiley Og jeg vil kun omplacere , da jeg gerne selv vil vælge hendes nye ejer

  • #4   14. feb 2011 Lad for guds skyld være med at sætte dem på internat.... Der sidder nok katte der ikke kan få et hjem, og nogen af dem kan sidde der MEGET længe... Hvis du ikke kan finde et andet hjem til dem, så hellere aflive end at give dem et liv i et bur på et internat...

  • #5   14. feb 2011 Rikke A
    de katte der er på internatet, har det ellers meget godt.
    nu har jeg kun været på et, og der kan de komme ud, hvor der er lukket for osv.
    og det er nogen ret store bure.
    så jo hvis han ikke finder et hjem til dem, så vil jeg mene han skal tage dem der over, det er da frygtligt og aflive raske katte.


  • #6   14. feb 2011 katte der er på internatet har det godt! de mangler helt sikkert ikke noget. langt bedre end at aflive.

  • #7   14. feb 2011 Sig endelig til hvis i kender nogen der ønsker sig et par katte som er super dejlige:-)

  • #8   16. feb 2011 Jeg har arbejdet på et internat, kattene har det ok, men bliver hverken aktiveret nok eller nusset nok med.
    og det er jo ikke synd for kattene at blive aflivet, de mærker det jo ikke, det er derimod synd hvis de skal sidde på et internat i 2 år, og det er desværre skæbnen for mange danske katte!


Kommentér på:
Nyt hjem til 2 åriges katte?

Annonce