{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

R.I.P {{forumTopicSubject}}

Hej KG'er..

Har lige brug for at komme ud med nogle følelser..
Og ved ik hvor jeg ellers skal gøre det end er...

bellis var 1½ år, alt alt for tidlig !! Den 14/2/11 var vi til dyrlæge me ham, fordi han bare lå under sofaen og ville ik komme ud, ville ikke spise , ville ikke røres ved, ja ville ingenting.. Han kunne ikke komme af med urinen og der var meget blod i, men han blev tømt ud og fik taget blodprøver og han virkede som en der nok skulle klare det.. Dagen efter , den 15. var vi afsted igen, hans mave var hård igen, han lå bare igen og ville ingenting.. Han fik det kun værre , så vi måtte tage den svære beslutning at sige farvel til ham, det sværeste valg nogensinde ! Da vi kom hjem, ringede dyrlægen med svarede fra blodprøven , hans nyre var stået helt a, hans nyreværdi skulle ligge på 170 men lå på 1070.. Forstår ikke hans nyrer allerede var færdige, en kan på 1½ år, han burde være sund og rask jo smiley

Han var en rigtig mor mis, han ville ikke snakke med min kæreste når jeg ik var hjemme , han rendte mig i røven hele huset igennem, han sad og ventede ved døren når jeg kom hjem, han var min baby .. smiley
Jeg har tudet hele dagen , har haft det rigtig skidt smiley Og forstår stadig ik at han er væk, og ikk kommer tilbage ..
Jeg har broren til ham, som os bare går rundt og venter på han kommer hjem..

Er der nogen der har prøvet det ? Ja self..
Men hvad gjorde i får at komme "videre" ? Han var jo som en baby for mig næsten.. Savner ham, og kan ikke se hvordan jeg kommer igennem savnet !? Er helt lost.. Mangler ham virkelig i huset smiley og hvad kan jeg gøre for min anden kat, så han ik bliver kulleret af at savne ?
Håber nogen vil hjælpe mig lidt smiley

Kh. Janni smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R.I.P
  • #1   16. feb 2011 Sov sødt lille Bellis smiley
    Stort kram til dig Janni smiley
    Jeg prøvede det i sommers, hvor min "mors dreng" tabte kampen med akut leversvigt... 7 år gammel smiley Jeg savner ham hver dag, og tænker altid på ham... Det er blevet nemmere, men jeg kan stadig fælde et par tåre når jeg tænker på ham...
    Med hensyn til hans bror, min Pjevs havde også en bror Pusser... Han blev rigtig syg efter Pjevs døde, vi fik behandlet ham (han fik både urinvejs infektion, opkastning m.m.)... Vi ku mærke han begyndte at blive meget trist (ham og Pjevs havde været sammen i 7 år, så det har jo også været en stor sorg for ham selvom de ikke altid ku trives)... Vi endte så med at få en killing cirka 3-4 uger efter Pjevs var død... Og Pusser er livet totalt op, og vi har ikke haft problemer med sygdomme siden...
    Så hvis jeg var dig ville jeg holde øje med ham i har, om han blir trist og virker ensom... Hvis han gør det, ville jeg nok anskaffe mig en ny kat... Selvom det virker mærkeligt, og du ikke føler du har lyst til at få en ny, så kan jeg kun anbefale det... Det har virkelig hjulpet vores familie videre smiley
    Knus Marianne


  • #2   16. feb 2011 Tusind tak .
    Jeg har en hunhund på 5 mdr.. som prøver at "opmuntre" Plet, men det lykkedes ikke så godt, så min hund er os trist ..
    Jeg er bange for at få en ny kat indenfor nærmeste fremtid da jeg vil være bange for at sammenligne ham med Bellis.. smiley


  • #3   16. feb 2011 Præcis sådan havde jeg det også... Pjevs var en rød hankat... og jeg kiggede lidt på killinger, og fandt en sød rød hankilling... Og havde faktisk reserveret den, men jo mere jeg tænkte over det jo mere var jeg sikker på at jeg ville sammenligne den med Pjevs... og det ville jo ikke være fair overfor den nye...
    Så jeg fandt en grå hankilling istedet for, og vi har så været heldige at ham og Pusser bare har klikket fra dag et så det har jo også hjulpet smiley
    Men vi sidder da stadigvæk nogle dage og snakker om at det Zig (vores nye killing) laver minder utrolig meget om Pjevs´ måde at være på... Så sammenligning gør vi alligevel indimellem selvom vi prøver at lade være smiley
    Så det er bestemt ikke nemt... Men én ting skal du huske... Lad dig selv få lov til at sørge... Det er utrolig vigtigt... Mange gik og sagde til mig "ja ja græd du bare i 14 dage så har du glemt ham og så er det det"... Og jeg var bare så rasende over den kommentar!! Så som sagt selv ½ år efter græder jeg stadig over tabet af ham, men det hjælper at græde og mindes de små ting ved ham smiley


  • #4   16. feb 2011 Jeg vil prøve at følge dit råd.. Håber jeg får min kæreste med på det..

    Du har ret i de ting du skriver!
    Folk har tit sagt til mig "Det bare en kat, hvad vil du med dem ?" Men de bliver jo en del af ens hverdag, de er som små børn for en jo.. Det er ikke bare katte, det er familie medlemmere..


  • #5   16. feb 2011 Nemlig! De blir familie medlemmer og de blir ens børn... Det kan simpelthen ikke undgåes synes jeg smiley
    Nå, må hellere smutte i seng, skal snart op... Håber du får sovet en smule selvom jeg ved det er svært smiley
    Stort kram og knus til dig


  • #6   16. feb 2011 Tusind tak skal du have!
    Ja vil også prøve at få lidt søvn, har gudskelov ferie..
    Du må sove rigtig godt..
    Og tusind tak for rådene. smiley


  • #7   16. feb 2011 Hvor er det synd for dig! det er bare så hårdt for man knytter sig bare så meget til dem smiley sov sødt i katte himlen lille bellis smiley

  • #8   16. feb 2011 Det er en svær alder at miste sin ven. Du skal nok komme over det, men det kan tage tid.
    Da jeg var 18, mistede jeg min højt elskede Burmeser Lasse. Jeg troede dengang aldrig, jeg skulle komme over det. Af hans ene hjørnetand fik jeg lavet et smykke, som gav mig en lille del, som alligevel kunne blive hos mig. Jeg er for længst kommet over ham, men tanden har jeg stadig, og jeg bærer den i dårlige tider.

    Når man savner og sørger, er det fordi man har elsket smiley


Kommentér på:
R.I.P

Annonce