{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Camilla N
Camilla N
Tilmeldt:
12. apr 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Sterilisering. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg skal have sterilliseret min kat i Århus men er tilflytter, har google men syntes ikke der kommer det vilde frem. Da det koster 2279,- ved dyreklinikken i Århus C for sterilisering, vaccination og sundheddstjek ja det nægter jeg simpelthen at betale, da bare sterilliseringen koster, 1900,-
Håber i kender nogle some r gode men stadig til en overkommelig pris, vil max betale 1500,- for sterillisering og sundhedstjek .


Kommentarer på:  Sterilisering.
  • #1   12. apr 2011 Prøv at høre hvad det koster på Åbyhøj

    http://www.aabyhoejdyreklinik.dk/Forside


  • #2   12. apr 2011 1500 kr. det var da også lavt sat, synes jeg. I hvert fald i Århus.

    Kan se at den dyrlæge jeg normalt bruger (Østergaard i Tranbjerg) tager 1470 for sterilisering (de mener nok kastration af hunkat). Om det er inklusive sundhedstjek mv. ved jeg ikke, men du kan da prøve at ringe til dem og spørge.

    Husk øretatoo når katten alligevel er i narkose. (Østergård bruger tatovørpen - dvs. øretatoo bliver ved at være tydelig)

    Husker ikke hendes navn, men der er en kvindelig dyrlæge ved Trige, der ikke er så dyr, men hvor god hun er aner jeg ikke. Du kan evt spørge til erfaringer herinde i forum.

    UNDGÅ for guds skyld Dr. Dyredød! (hans navn er forbudt at nævne her på KG, så googl selv)


  • #3   12. apr 2011 Jeg prøvede lige at skrive "trige dyrlæge" i søgefeltet, og fandt et link. Kan se at du kan få både sterilisering, øretatovering og vaccine for 1325 kr.

    (link fjernet)


  • Camilla N
    Camilla N Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   12. apr 2011 Det er en hunkat jeg har så en sterilisering smiley
    Hun er faktisk 3 og beslutningen kommer fordi vi har prøvet det med killinger så hun er os øretatoveret.. Men nu gider vi ikke høre på hendes jamren mere, og vi ska alligevel ikke have killinger på hende igen.

    Men mange tak for jeres svar smiley


  • #5   12. apr 2011 Katten gider nok heller ikke selv rende rundt og være i sine hormoners vold, så det bliver da dejligt for alle parter at få hende neutraliseret smiley

    Strengt taget kunne man også sterilisere hankatte. Ved ikke hvorfor så mange - også dyrlæger - kalder det sterilisering, når det drejer sig om hunkatte. Det er jo ikke bare evnen til formering, men hele fertil-adfærden man vil af med.


Kommentér på:
Sterilisering.

Annonce