{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.284 visninger | Oprettet:

Frontline combo vet, bivirkninger {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et spørgsmål, som jeg virkelig håber at nogen kan svare mig på.
Jeg har givet min kat på 2 år frontline combo vet, meen hun har fået et sår der hvor jeg har givet hende det? Der står godt nok at der i sjældne tilfælde kan forekomme hudirritation.... men er det så i orden at give det igen? eller er der nogen der har andre ideer til lignende produkter der også virker mod flåter som frontline?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frontline combo vet, bivirkninger
  • #1   23. apr 2011 Jeg ville ikke give det igen, og får hun det i sår er det ikke godt.
    Jeg plejer at bruge Atvantage, men er ikke sikker på om det virker mod flåter. Jeg fik afvide ved dyrlægen, at Frontline kun dækker mod flåter i 14 dage ud af den måned hvor frontline virker mod lopper.


  • #2   23. apr 2011 Alt efter hvor stort såret er, ville jeg nok give det en gang mere, for at se om det måske er hende selv der har kradset sig.

  • #3   23. apr 2011 Læste godt at det kun virkede 14 dage mod flåter, men er så bange for at hun skal få en flåt som jeg ikke opdager, og den så giver infektion. Har ikke haft kat før så måske er jeg lidt hys hihi:) Men ja hun kløede meget på det sted hvor jeg gav hende det, så hun kan nok sagtens havde kradset sig selv.
    Puha det er svært


  • #4   23. apr 2011 Jeg ville ikke give det samme sted men prøve et sted ved siden af men i god afstand t såret og så kun et lille dryp. Kun for at teste om det er allergi.


Kommentér på:
Frontline combo vet, bivirkninger

Annonce