{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.166 visninger | Oprettet:

belinda c
belinda c
Tilmeldt:
19. okt 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

ferie pasning til kat {{forumTopicSubject}}

da vi står og skal på ferie i uge 30
og gerne vil ha vores kat jazmin passet

er der nogle der ved hvor i midtjylland man kan få passet sin kat i et kattepension
har prøvet mejdal men der var der ikke plads
og nogle der ved hvad priserne ligger på

vi er kun væk 1 uge
og er ved Ho blåvand


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ferie pasning til kat
  • #1   22. maj 2011 mosegårdens hunde og katte pension?

  • #2   22. maj 2011 Prøv at google det - men det bliver nok temmelig svært.. Vi bestilte for snart 2 måneder siden, og der var fuldt booket i uge 29 mange steder heroppe omkring Nordjylland.. Vi fandt så en anden løsning, så der var nogle andre, der blev glade på ventelisten smiley

  • #3   22. maj 2011 Normalt ville jeg godt kunne tage en privat kat i pleje 1 uge, men jeg har desværre booked alt op i år.

    Men jeg kender en lille lokal pension i Smidstrup (imellem Give og Gadbjerg), Som jeg kan sige god for.
    Det er en hundepension, men de har lavet en mindre katte pension i et hus for sig selv (væk fra hundene).
    Er du interesseret i nummeret, kan du skrive til mig i en PB.


  • #4   22. maj 2011 Ville vælge at den bliv passet i hjemmet så den ikke stresser..

  • belinda c
    belinda c Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #7   23. maj 2011 mange tak for alle jeres svar smiley
    jeg havde os tænkt på at få den passet hjemme men er bange for der ikke blir snakket med den , hvis den lige er i nærheden , og at den så føler sig alene og forladt..
    men jeg håber på at finde et sted , ellers må jeg få hende passet hjemme som sidste udvej


Kommentér på:
ferie pasning til kat

Annonce