{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Vil gerne dele min glæde med jer (EFIAs operation) {{forumTopicSubject}}

Idag har vi været til dyrlægen og såret er blevet så flot så sørme om hun ikke fik fjernet stingene idag:) dejligt hun ikke skal gå igennem mere nu, og at hun bare kan nyde ikke at have den dumme krave på længere.. hun nyder simpelthen sit liv lige nu og bare ligger og hygger sig maks!.. Hehe.

Ja til jer andre så er efia blevet sterriliseret og det gik jo grueligt galt, da først da vi kom hjem har hun åbenbart kunne få bidt et sting op.. så det begyndte at bløde og væske med gulligt puds... og så fik hun jo bodystocking på som jeg fik råd og vejledning til og tusind tak skal i have:)).. men fordi såret var så indelukket blev det betændt "arhhg".. så mig til dr. dyr igen og han rensede det så og sagde hun skulle beholde bodystockingen på... men så blev det jo rigtig gralt for såret fik jo stadig ingen luft..... så haste til dr. dyr igen og så fik vi ellers klippet den bodystocking af hende og blev bedt om at hun fik 2 gange pencilling og 2 gange med brintoverilte og 2 gange med fucicor.. Hver dag 2 gange om dage....... og det er da et vidunder middel for det har virkelig hjulpet.......


OG NU ligger min lille pige bare og er rigtig glad og bare er sund og frisk og dejlig som altid.....tusind tak for alle de gode råd i gav mig på vejen .. ved ikke hvad jeg skulle gøre uden kattegalleri:)

Kram til jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne dele min glæde med jer (EFIAs operation)
Kommentér på:
Vil gerne dele min glæde med jer (EFIAs operation)

Annonce