{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hvornår føder Mille? {{forumTopicSubject}}

Hej hvor lang tid tror i der går før Mille får unger

Jeg ved godt jeg burgte have skrevet ned hvor når hun var i Løbetid men det fik jeg ikke gjordt, første gang jeg merkede Patter var om kring første juni hun er første gangs fødene, om kring den 12 / 6 så jeg dem for første gang.

For et par dage siden så og merkede jeg killingerne sparke for første gang. for 14 dage siden startede jeg ud med killingefoder til hende og der stor mad fremme hele tiden. hvor når skal jeg begynde at holde hende inde da jeg nødig vil have hun føder ude. hun skal kun have det ene kuld og så går det til dyrdokteren som vil snitte hende, men jeg glæder mig helt vilt har bestilt politikkens kattebog.

med venlige kattehilsner Mette Lene


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår føder Mille?
  • #1   30. jun 2011 Du kan mærke liv ca. 3 uger før fødslen...
    Men er du det mindste i tvivl, så hold hende inde allerede nu..
    Det er også på tide at få lavet en fødekasse til hende, hvis ikke allerede du har gjort det..
    Den skal stå et mørkt og roligt sted, gerne halvt overdækket hvis du bruger en åben (pap)kasse smiley


  • #2   30. jun 2011 tak for svaret, Jeg har lavet en fødekasse de 3 sidste billeder er fra i går og i dag er det op over

  • #3   30. jun 2011 Prøv lige at se om du kan få et billede hvor hun stå op, hvor man ser hende forfra..

    Og et hvor hun står op og man kan se hende oppefra...

    Men umiddelbart ser der ikke ud til at være længe igen...

    1-½ uge er mit bud...
    Måske mere - måske mindre!


  • #4   30. jun 2011 så har jeg sat nye billeder ind godt nok nogle dage gamle da jeg ikke vil vekke hende da hun sover kh Mette Lene

  • #5   30. jun 2011 Hvis vi går ud fra, at du har kunnet mærke noget på hendes dutter, ca 3 uger efter parring, så kommer jeg frem til, at hun er blevet parret ca 10 maj og så har hun termin ca. d. 14 juli. Hold hende derfor inde senest en uge før og gerne nu smiley

  • #6   1. jul 2011 Tak for svaret

    jeg kan nesten ikke vente fødekassen er klar ude på badeværlset er det et ok sted eller skal den ind i soveværlset på badeværlset står den i brugsenisjenmen hun gidder ikke rigtig bruge den men likker mest på en stol men hvis vi åbner et skab på badeværlset hviver hun håndklæderne ud men skabed ved hun heller ikke om er godt nok nå vi skrives kå Mette Lene


  • #7   1. jul 2011 Den skal står et sted hvor i ikke skal flytte den, plus hvor der ikke er koldt eller det trækker.. så badeværelset er nok ikke det bedste sted, især om sommeren, da i lufter en del ud der..

  • #8   1. jul 2011 Et hjørne i soveværelset ville være ideelt smiley
    Der er heller ikke så meget "trafik" i soveværelset smiley

    Men jeg vil lige "advare" dig.. Når de bliver større.. Så får du ikke ret meget søvn med killinger i soveværelset ;0)
    Jeg har mine i soveværelset, de er 10 uger nu...
    Og skal vi ikke bare sige at jeg ikke har sovet hele natten én eneste nat de sidste 7-8 uger ;0)

    Men efter at have set de sidste billeder.. Så vil jeg gætte på, som Yvonne også siger, at hun har omkring 2 uger igen..
    Så ja, hold hende hellere inde fra nu af smiley

    Husk at underlaget i fødekassen skal være "trevlfrit" - der må ikke være mulighed for at killingernes klør hænger fast..

    Jeg plejer at lægge nogle bløde håndklæder i bunden, og så et lagen ovenpå.. Men ikke sådan et frottelagen/stræklagen.. Bare et helt almindeligt lagen smiley


  • #9   1. jul 2011 Ednu en gang tak, det er dejligt med dette forum til alle mine spørsmå, hvad vil i sige til at jeg flytter kassen ind på kontoret, der er roligt og vi kan lukke døren for hunnene.

    kh Mette Lene


  • #10   1. jul 2011 Milles mave føles som en masse buler de få gange jeg har løftet på hende for hun bryder sig ikke om at man røre maven, men det har været nødvendig, jeg tenker det er hendes mælkekirtler ?

  • #11   2. jul 2011 Det kan det sagtens være, men det kan også være killingerne du kan mærke smiley

    Kontoret lyder faktisk som et super sted at have fødekassen stående..
    Bare sørg for at killingesikre alt el, inden de kravler ud af kassen, det kommer gerne når de er omkring 3 uger smiley


  • #12   3. jul 2011 Holda op hvis det er killinger så er der bare mange jeg håber for Mille og mig at det er hendes mælkekirtler for sådan som jeg mærker det nu vile der så ligge kiling under hver pat pu ha hvis det er sandt. kh Mette Lene

  • #13   3. jul 2011 Endu en gang tak for svar.

    Jeg tengte på at lade hende selv bestemme hvor hun vil føde sine killinger også flytte dem efter et par dage kan man ikke det ?


  • #14   3. jul 2011 Det kan du måske, men ikke sikkert hun godkender stedet så smiley

Kommentér på:
Hvornår føder Mille?

Annonce