{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Katten - Et selvstændigt dyr??? NOT :) {{forumTopicSubject}}

Hej KG'ere

Vil bare lige dele en sjov lille episode...

Man snakker jo altid om at katten er sin egen.. Men når man er katteejer ved man godt at kattes temperament er ligeså forskellige som snefnug smiley

Min lille Baby Mis, er self selvstændig, meeeeen utroligt mor-syg smiley

Når jeg går på toilettet om morgenen, så lukker jeg jo døren, men der går nærmest ikke mere end 10 sek før der sidder en lille mis og "græder" uden for døren... Fordi hun savner sin mooooaaar smiley

Er jeres også sådan nogle puttefise? Og/eller foretrækker i dem mere selvstændige?

Jeg synes jo personligt at det er hyggeligt, men jeg er bl.a. også mops-ejer, og de er jo heller ikke altid lige selvstændige... Men jeg synes det er hyggeligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten - Et selvstændigt dyr??? NOT :)
  • #1   16. jul 2011 Her i huset kan jeg heller ikk gå på toilettet i fred uden mjaveri smiley Han er os en rigtig mormis. Når jeg går ud og ryger, i bad eller ud og tjekke post, står han og mjaver indtil jeg er tilbage medmindre han får lov at komme med. Jeg siger bare stakkels min mand hver morgen når jeg går på arbejde smiley hihi .. Men sys det er rigtig dejligt at han er en puttefis også er det jo altid dejligt at vide man er elsket og uundværlig smiley

  • #2   16. jul 2011 Jamen jeg ebsynes jo også det er en dejlig "bekræftelse" smiley

  • #3   16. jul 2011 vi har Jasmin, og hun er bare fars prinsesse hun kan bare heller ikk undvære sin far og skal bare ligge i arm hele tiden helst smiley

  • #4   16. jul 2011 Ja det er skønt smiley Ville ikke undvære det smiley

  • #5   16. jul 2011 Hej. Ja jeg oplever samme problem. Mine katte vil osse med ind på toilettet. Ellers står de og miawer ude foran døren.

  • #6   16. jul 2011 Min kat Amaya gør det samme. Man kan ikke gå på toilettet uden at katten står og skratter på døren og miaver for at måtte komme ind.
    Jeg kan heller ikke gå nogen steder uden at hun vil med. Hun følger mig som regel som om hun var en lille hund.
    Det er en rar følelse, synes jeg (:


  • #7   16. jul 2011 Ja det er dejligt. Så ved man inderst inde at sin kat elsker en.

  • #8   16. jul 2011 Min Pio render også efter mig når jeg går i bad også "græder" han også hvis jeg lukker døren, hvis jeg står og laver mad render han rundt og leger i gangen men skal altid lige tjekke om jeg stadig er der smiley Han er ekstremt mor dårlig smiley

  • #9   16. jul 2011 Freddie er rigtig mooaar-syg!
    Så meget at jeg ikke kan gå i bad for ham og i nat overskred jeg mine egne grænser.
    Det lille pus lå i vinduet og hooostede. Lille mis dog!
    Så blev jeg lidt bekymret og han fik lov til at sove hos Moooaar!
    Han spandt så højt, så det nærmest lød som om han havde lungebetændelse:-)
    Så fik han snøret moooaarr igen!
    Det er nu ikke meningen at det skal være en vane................


  • #10   16. jul 2011 Heidi:
    Ja det er det, men jeg tror at der er en tendens til, at hvis man ikke får børn, så kaster man kærligheden totalt på sine dyr.
    Sådan er det i hvert fald gået herhjemme:-)


  • #11   16. jul 2011 Heidi:
    Jeg er meget glad for børn, men hvis mine katte var ligeså uopdragne som mange børn er, så ville jeg ønske dem hen hvor kålen gror!
    Ja, ja! Katte skal behandles som katte, men det er bevist her i huset at jeg knytter mig meget til dem - og jeg har ikke og får ikke BØRN!


  • #12   16. jul 2011 Vores lille Abby følger os gerne rundt i huset og kan hun ikke lige finde os, så kalder hun. Toilet kan vi heller ikke komme i fred uden at hun skal med.

  • #13   16. jul 2011 min første kat, Silke, kunne godt finde på at vente på mig, når jeg gik på toilettet. Men hun var mere selvstændig end min nuværende kat, yuki, som følger efter mig som en lille hund. Så sødt smiley Kan godt lide, at de følger en, men også kan passe dem selv lidt

  • #14   17. jul 2011 Herhjemme lukker vi sjældent døre. Jeg har vænet mig til altid at have små venner med på toilettet - og alle andre steder. Især vores lille bimse Villads, han er mors dreng. Han følger mig tykt og tyndt. Alle steder følger han med, lige nu ligger han her på computerbordet og hviler sig smiley
    Når jeg går i seng hopper han altid op og lægger sig på min mave i noget tid, indtil han lægger sig ned på tæppet ved siden af sengen og sover der stort set resten af natten. Han er min lille efterfølger. - Og egentlig ikke på nogen irriterende måde, han er der bare.

    Jeg synes det er hyggeligt smiley





Kommentér på:
Katten - Et selvstændigt dyr??? NOT :)

Annonce