{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

hvilket foder?? {{forumTopicSubject}}

ja, nu kommer spørgsmålet til en million.

lige nu bliver min Konrad fodret med Optimal Junior tørfoder, og kitekat portionsposer.

men jeg vil gerne skifte til andet foder, hvis andet er bedre for ham!

jeg har kigget lidt på foderet applaws og kan ret godt lide deres koncept.

hvad fodrer i selv med, og hvad er absolut no-go?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket foder??
  • #1   4. aug 2011 Jeg fodre med applaws vådfoder og kan KUN anbefales ! smiley
    Derudover fodre jeg med Orijen 6 fresh fish, som både er til killinger og til voksne, det indeholder ingen korn og 80 % fisk .
    Eller kig lidt på denne hjemmeside, der kan man læse og rigtig mange gode fodermærker, så kan du ko se hvad de indeholder og hvad der passer til deres behov. Det gjorde jeg selv da jeg skulle finde det rigtige smiley
    Det er jo lidt en jungel nogle gange .
    Her er hjemmesiden : http://www.petfoodnord.dk/


  • #3   4. aug 2011 Jeg fodrer med Hill's og Royal Canin (ville dog gerne have noget mere naturligt og mere kødfuldt, men indtil videre passer Hill's Indoor Cat til tøserne, da det er fedtfattigt og forebygger hårboller og Royal Canin Kitten Persian til Felix, der bliver for tynd, hvis han ikke får ekstra kraftfoder, da han fræser afsted dagen lang) - og supermarkedsmad som Whiskas osv. er bandlyst!

  • #4   4. aug 2011 tak for linket!

    det lyder som om jeg i hvert fald skal have bestilt applaws hjem.
    men vådfoderet fra applaws fås det ikke i en killingeversion?


  • #5   4. aug 2011 Herhjemme kunne de ikke lide applaws.
    Nu er det pludselig Royal Canin der er "in" og det fåes også i vådfoder og er ofte på kampagne.
    Ellers har jeg brugt ProPlan.


Kommentér på:
hvilket foder??

Annonce