{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

kat skal muligvis have killinger {{forumTopicSubject}}

Jeg har taget en rød mispige til mig på ca 1 år, der rendte rundt i min have i 3 mdr ca. Jeg fodrede hende da jeg mente hun var med killinger og i mens jeg prøvede at finde en ejer. Dette lykkedes ikke og Sandy som jeg kalder hende lagde dejlige 6 killinger ude i huset til min vildkatte. De små blev bidt ihjel af en mår eller lignenede siger dyrlægen. Jeg afleverede de små til kremering. Tog Sandy nd da hun var meget tynd efter fødselen og de små var blevet passet godt i ca 5 uger så hun var meget tynd. Er bange for hun nåede at blive med killinger igen. Har aldrig haft en pigemis der skulle have killinger, hvad skal jeg have parat og skal hun klare det hele selv. Skal hun også spise moderkagen eller skal den smides væk. Hun virker tykkere på maven og to venner har kikket og mærket på hende og mener der er killinger. Hvis der er og alt går godt for Sandy pigen skal hun steriliseres bagefter og øremærkes for ingen har henvendt sig på mine forespørgelser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat skal muligvis have killinger
  • #3   31. aug 2011 Hun er blevet behandlet mod orm da hun havde rigtig mange så det er gjordt. Jeg skal nok skaffe dem gode hjem de små.

  • #4   31. aug 2011 Tænker også at det mest smarte ville være at få hende steriliseret INDEN hun føder..
    Godt nok er det hyggeligt med killinger, men det er DYRT!
    Og hvis hun alligevel skal steriliseres, så gør det da nu smiley


  • #5   31. aug 2011 Susan tak for dine gode råd. Jeg indretter et værelse til hende hvor hun har varme og alt det hun behøver og ro ikke mindst. Det eneste værelset bliver brugt til er når jeg er på pc så her er ro.

  • #7   31. aug 2011 Jeg er bestemt ikke spændt på at få killinger på hende. Jeg har fodret hende godt så ja måske hun bare er buttet. De damer der har set og mærket på hende de siger begge de kan mærke liv. Sandy skal til dyrlægen idag og tjekkes har lige fået tid. Ikke sikkert hun kan blive vacineret idag men nu må jeg se hvad dyrlægen siger. Jeg har haft plejekillinger hele sommeren så det er ikke killinger jeg mangler til at give omsorg, men kommer der nogle skal de bestemt have det godt og jeg kender flere søde mennesker der er vilde med at få en killing. Har stadig en plejekilling i huset så der er liv og glade dage sammen med de voksne. Jeg spurgte kun med hensyn til fødselen fordi jeg kun har oplevet en hundefædsel med min hund og de skal helst ikke æde moderkagen, derfor jeg spurgte her.

  • #9   31. aug 2011 Blev ikke sur men jeg har har bestilt tid til Sandy kl 14.30 idag så dyrlægen må råde mig i dette spørgsmål om hvor langt hun er hende om det er orm eller hvad. Har givet ormekur til hunde og katte så mener bestemt ikke det er problemet. nu må vi se hvad dyrlægen siger.

  • #10   31. aug 2011 Sandy har været ved dyrlægen, fundet rask og dr dyr mener der er killinger i hende

  • #12   1. sep 2011 Ja det gør jeg så


Kommentér på:
kat skal muligvis have killinger

Annonce