{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Det svære valg (laaangt) {{forumTopicSubject}}

Åååååh ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv...

Jeg synes jo selv at jeg har de skønneste katte som betræder denne jord..

Hver enkelt individ betyder noget specielt for mig...
Et par af dem har dog gjort større indtryk end andre...

Men nu sidder jeg her og er lige ved at komme op at skændes med mig selv...

Den ene af dem, Lion, det nyeste medlem....
Kuldbror til Misse og Bøllemis som jeg har haft fra de blev født...
Han kan bare slet ikke sammen med de andre katte, jo - killingerne!
Men de andre voksne katte, nej det går bare slet ikke godt..
Hvin og skrig og totter ud til alle sider smiley
Har besluttet at finde ham et andet hjem, for alle kattene stresser over det...
Det er bare ikke let at omplacere en kat på næsten 3 år, når man stiller krav om at han skal være alene-kat, der må ikke være børn eller hunde...
Og han kan bare heller ikke blive her meget længere..
Jeg føler mig splittet..

Dernæst så har jeg to skønne skønne killinger, 21 uger gamle...
Tog dem tilbage fordi køberen fik en fyreseddel 3 dage efter hun havde købt dem...
Jeg sørgede for at de fik deres sidste vaccine, blev neutraliseret og ID-mærket...
Jeg har bare ikke kunne tage mig sammen til at slippe dem igen...
Og det kan jo mærkes på økonomien nu..
Jeg selv er arbejdsløs, kæresten er arbejdsløs, dog med næsten sikret job...
Men der går jo noget tid før økonomien bliver rettet ordentligt op...

Det skal være nu, hvis jeg skal af med killingerne...
Men er der nogen der vil betale over 1.000 kr for "helt almindelige huskatte" ??? Selvom de har fået hele turen..
Jo der er nok nogen, men der er langt imellem dem..
Og jeg har heller ikke råd til at forære dem væk, for deres dyrlægeregning ligger jo også og venter...
Har da heldigvis en sød og forstående dyrlæge, så der er lavet aftale mht. betaling...

Puha... Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg..
Trængte bare til at komme ud med det...

Tak til jer der gad at læse det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det svære valg (laaangt)
  • #1   14. sep 2011 Hvis Lion kan sammen med killingerne, hvad med at lade ham flytte med den ene? Den anden killing kan flytte til et hjem med en anden kat. I mellem tiden må du skille Lion fra de andre - evt sammen med killingerne - så stressniveauet sænkes.

    Og jo, jeg har solgt neutraliserede, øremærkede og færdigvaccinerede huskattekillinger for kr.1000.


  • #2   15. sep 2011 Jeg er enig med dkkorat og vil også sige, at du evt. må bide i det sure æble og sælge dem billigere. Det betaler i hvert fald noget af dyrlægeregningen.

    Det bugner med gratis killinger inde på Marked og mange vil DESVÆRRE vælge sådan en, selvom den hverken er vaccineret eller kastreret.


  • #3   15. sep 2011 <b>dkkorat *</b>
    Jo, men jeg synes også det vil være synd at skille de to killinger, de er meget tæt knyttet...
    Og der er trods alt næsten 3 års forskel på Lion og de små, så mht. deres leg, vil der også være noget dér..
    Det Lion har brug for (synes jeg at kunne mærke på ham, samt med tanke på hans tidligere liv), er at komme et sted hen hvor han kan være enehersker, og så skal han have adgang til det frie liv... Han bliver meget understimuleret af at gå inde...

    Og mht. prisen på killingerne... Jeg kan altid håbe på at der er nogle fornuftige mennesker derude som vil betale den pris jeg havde forestillet...
    Ellers kan jeg jo altid prøve at gå lidt ned i pris...


Kommentér på:
Det svære valg (laaangt)

Annonce