{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

jannie p
jannie p
Tilmeldt:
5. okt 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

vi har lige fået en lille hun killing- hjælp søges {{forumTopicSubject}}

vi har i dag fået en lille killing på 4 mdr og hun har delvis været inde ude kat.
hun er født ude og taget ind og hun er snak saglig for den gammel ejer - det klart nok hun er bange nu-


vi tog mod hende i eftermiddag jeg har givet hende vores badværelse- hun er ikke vand til kattebakke. men jeg gjorde det jeg viste hende den og hun kravlet ind og lage sig der- jeg log hende så være sat med og vand ud til hende og hendes tæppe .
hun lægger der i nu.

jeg tænker af hun kommer vel ud på et tidspunkt og siger hej-

Er det forkert af mig og tænke det ? eller skal jeg tage hende med ind og pyt med hende???

hjælpe søges til hvad jeg kan gøre for hun for den bedste start her hos os??

knus jannie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vi har lige fået en lille hun killing- hjælp søges
  • jannie p
    jannie p Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   5. okt 2011 ja det kan du havde ret- så hvad måske købe en ny og såå lave den hun er i nu til hule eller??

    men jeg skal bare lade hende komme ud:-)


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #4   5. okt 2011 Jeg synes du skal tage låget at bakken og så lad hende bruge underdelen. smiley Jeg synes persontlig det er synd hun skal som det først i hjemmet være der ude på badeværelset. Prøv at se hvordan det går og lad hende gå og undersøge sit hjem og blive fortrolig med hjemmet og jer.
    Tag hende engang imellem op i bakken, hvis det er længe siden hun har tisset og du kan evn. kradse med din hånd i gruset, så begynder hun måske selv og tisse. smiley


  • jannie p
    jannie p Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   5. okt 2011 hun ligger jo i katte bakken kan hære hun krasser i det en gang i mellen

  • #6   5. okt 2011 Tillykke med den lille prinsesse:) da jeg fik min kat var hun 2 år og vant til at passe sig selv.. Hun løb os direkte ud på mit badeværelse og ville ikke komme ud igen.. Jeg valgte at lade døren stå åben og lade maden og kattebakken være i gangen.. Kunne høre at hun kom ud fra sit skjul om natten:) der gik ca 1 uge før hun begyndte at komme ud om dagen og var sammen med os.. Så jeg vil bare give hende den tid hun har brug for:) held og lykke..

  • jannie p
    jannie p Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   5. okt 2011 tusin tak- jeg vil nu gå i seng og lade hende få ro og lade hende gå ud vis hun vil:-)

  • #8   6. okt 2011 Når hun ikke er vant til at bruge kattebakke, men besørge ude (går jeg ud fra), så kom havejord i en åben bakke. Det er hun vant til og så kan du gradvis skifte over til grus.

  • jannie p
    jannie p Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   6. okt 2011 mege. tak for det råd det vil jeg bruge.

    hun vil stadig ikke snakke i dag .men har haft hende oppe men lader hende gå hun mijaver meget men det er vel lige så meget for de andre katte hun mangler


Kommentér på:
vi har lige fået en lille hun killing- hjælp søges

Annonce