{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Mini-Fis reder min dag ! :) {{forumTopicSubject}}


Min dag har ( indtil for kort tid siden ) virkelig bare været total øv! - Så har jeg sagt det pænt..
Nå men, jeg sidder så og ser lidt håndbold i fjernsynet, hvilket Tøsen finder mere end interessant.. Der er lige et lille hjørne hun kan sidde på foran fjernsynet - hvor hun selvfølgelig er hoppet op, hun forsøger så at fange spillerne når de løber frem og tilbage - og det er ikke bare 1, 2 eller 3 gange hun gør det, nej nej .. Det er sådan ca hele tiden..
Kan ikke lade være med at smile af hende!
- Mens jeg har skrevet et her fortsætter hun sørme med det ! smiley

Andre der har en/flere katte der har sat smil på jeres læber idag ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mini-Fis reder min dag ! :)
  • #2   12. nov 2011
    Det lyder nu også herligt smiley
    Mig og Tøsen sover næsten altid "middagslur" sammen, eller jeg slapper af og hun ligger som en lille hårbolle oven på min mave smiley


  • #3   12. nov 2011 Åh jeg smiler hver gang jeg glor på Hectors nuttede øjne og når han siger hej til mig smiley
    Men han fik mig virkelig til at skrald grine i dag:

    Han har en fjerpind. Han har "den kedelige" ende i munden, så han kan se fjerene ud af øjenkrogen, og så løber han rundt og rundt og rundt (!!!) i cirkler efter de fjer. Haha.. Flot Hector.. måske tag den UD af munden så du kan nå dem!


  • #4   12. nov 2011 Thilde L

    Det lyder nu også lidt tosset smiley Men dejligt man kan grine af de kære dyr smiley


  • #5   13. nov 2011 Jeg får mig også jævnligt nogle gode grin af min Toulouse. Han vejer 10-11 kg. og er en kæmpe kleppert! Han er nu snart ved at runde de 3 år og tror stadig at han er en lille bitte petit killing. Så han ser mega sjov ud, når han skal sætte igang med at løbe, da hans 11 kg. er liiiidt langsommere end hans hoved til at sætte af og han derfor lige løber et par gange på stedet før han kommer nogle vegne, he he. Og så render han og puster sig op og ser farlig ud alt imens. Elsker når han tager de ture:o) Tess blev vildt forskrækket over et eller andet jeg slet ikke bemærkede i går. Hun lå og sov i sin kurv, da hun lige pludselig, ud af det blå, springer ca. en halv meter lodret op i luften og puster sig op og giver et vrææææl af den anden verden og løber meget forskræmt væk fra kurven. Hun opdager så at jeg griner helt hysterisk af hende og bliver vist en smule flov. ved ikke om hun havde maridt eller om der har været én eller anden lyd, som jeg ikke har kunne høre. men sjovt så det sku ud:-) Elsker bare de små misse-basser<3

    Og dejligt at de kan få en op med hovedet, på en rigtig øv-dag:o)


  • #6   13. nov 2011 Joh altså.. Yatzy holdt mig vågen mellem 5 og 8 i morges, fordi hun ikke kunne forstå, hvorfor hendes far var gået ved 5-tiden, vi plejer jo allesammen at stå op sammen. Så jeg havde en hylende kat, som samtidig spandt, kravlede rundt under min dyne, stangede mig i siden. Og lå stille og puttede i ske med mig i ganske få minutter ad gangen. Og så gentog det hele sig mange mange gange. Det var lidt træls lige der, men nu sidder jeg bare og smiller af mit opmærksomhedskrævende sludrechatol.
    Jo og så laver hun også yoga sammen med migxD hun prøver heldigvis ikke på selv at lave stillingerne, men hun følger med i alt, og sidder somme tider med lukkede øjne og svajer i takt til musikken. Hun falder altid helt ned, nå jeg sætter rolig musik på.


  • #7   13. nov 2011 Jeg trak såmænd på smilebåndet i morges, for Freddie sov i sin lille rede og nu er han altså en velviksen kat, så både hoved og fedt stak udenfor, det var lidt komisk.
    De kære dyr!


Kommentér på:
Mini-Fis reder min dag ! :)

Annonce