{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.442 visninger | Oprettet:

"Pudser vinduer" og kravler i sprosser {{forumTopicSubject}}

Sidder og er lidt små irriteret over mine 2 katte.
Maine coon han Simba og alm huskat Rosa
For et par dage siden begyndte jeg at lukke toilet vinduet som er deres "kattelem",da nu er begyndt at være for koldt til at have åbent døgnet rundt,så skal nu selv lulle dem ud og ind af terrasse døren....
Men ved ikke om det er noget de gør for at irritere mig. Som om de ikke kan bestemme sig for om de vil ud eller ind. Synes jeg lukker dem ud og ind flere gange om dagen mere end hvad normalt er ....
og hvis jeg ikke lige er opmærksom hopper hunkatten op af terrasse døren i en meter højde og hænger med forpoterne i sprosserne... ser lidt sjovt ud hehe
Han katten derimod sidder ned ude foran døren og "pudser vinduer". Skraber skiftevis med forpoterne på glasset i terassedøren.
Andre gange får man et chok ved de sidder på den anden side af huset ude foran vinduet og vil ind den vej.
Bliver vanvittig af de dumme kræ ..
ej,de er sgu sjove


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Pudser vinduer" og kravler i sprosser
  • #1   19. nov 2011 Ha ha sjovt mine katte er præcis på samme måde !! Laura kravler da is bare op og hænger i døren indtil hun bliver lukket ind/ud og Nielsen pudser vinduet i døren som du kalder det for og han bliver ved og så lyder han som om han virkelig er ved at dø smiley

  • #4   20. nov 2011 Simba beklager sig også når han ståt uden foran døren.. hehe
    Nu bor jeg til leje så kan ikke lige installere en kattelem


  • #6   20. nov 2011 vinduet åbnet på toilettet. Lukket når det blev for koldt
    Selvom jeg fik katte lem,ville det heller ikke gå godt
    Har nemlig en chihuahua. Han ville nemt kunne gå ud den vej og ingen døde hunde,tak


  • #8   20. nov 2011 vinduerne sidder højt på første salen så de kan ikke komme derop fra gulv højden...
    Men jeg ser positivt på det... får motion c",)


  • #11   20. nov 2011 Er enig med Susan... Du bør finde en anden måde at have et vindue åbent på, så de kan løbe ud og ind som de plejer.
    Du kan ikk tillade dig at vænne dem til at løbe ud og ind som de vil, og så pludselig tage det fra dem.
    Det ville svare til at du pludselig skulle spørge om lov, og vente på at en eller anden gad rejse sig for at åbne døren til toilettet, og når du var færdig, skulle du lige kalde dem hen til døren igen for at de ville lukke dig ud.


  • #12   20. nov 2011 egentligt ment i sjov at jeg synes det er irriterende at de vil ind og ud
    Har skrå vinduer på første salen og det er ikke godt når det regner,kan du jo nok regne ud. Skal ikke stå ret meget åbent før der så er vådt over hele gulvet.
    Så derfor bliver det som det er nu. Åbner og lukker for dem og har også vinduet åbnet om dagen.
    Mine katte har altid været udendørs katte, Boet her i 2,5 år. Ved min eks kæreste som boede i hus fik vi lavet kattelem da det var hans hus,men den blev lukket af pga min chihuahua


  • #13   20. nov 2011 Og regner også med at når sneen kommer holder de sig mere inde,men man ved aldrig. Jo ikke helt normale,mine katte tø hø

  • #16   21. nov 2011 Felis - mine katte er rigtig meget ude om foråret sommeren og efteråret faktisk så meget så jeg kun ser min hankat når det er madtid!! Om vinteren er han meget mere inde så gider han ligge i sofaen hygge i sengen osv ! Er han så unormal ??? Sådan er han egentlig os når det regner smiley men hvordan kan du sige at katten så er unormal ? Hvor får du det fra ? Kender faktisk flere hvis katte mere er inde om vinteren end noget andet !!!

  • #19   21. nov 2011 Susan jeg vil da os sige jeg har næsten altid et vindue åbent om sommeren men ikke om vinteren og mærker ikke den store forskel er dog lige flyttet og min hunkat vil bestemt ikke ud mere efter hun er blevet jagtet så meget som hun har smiley så nu hin går ud er min udstue altid åben så hun kan flygte derud smiley men vil sige det ikke er et irritations moment for mig tvært imod elsker at lukke mine katte ind og ud for de er så glade for at se mig hver gang smiley

Kommentér på:
"Pudser vinduer" og kravler i sprosser

Annonce