{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.087 visninger | Oprettet:

Killing tisser på alt der har med baby at gøre. {{forumTopicSubject}}

Hej alle katte-elskere

Jeg har som i november aflevet en 12 ugers katte-killing fra eget kuld hos min veninde. De har to hanner i forvejen som er lidt over et år gamle og de har intet i mod den lille ny, De har også en main c pige, som er neu og rolig.

Alle kattene har budt den nye killing velkommen, og han er faldet til efter bare et par dage. Han regerer allerede over madskålene, og div bedste pladser i huset. De leger, og der er intet.

De har så også en datter snart et år, som elsker katten, og han elsker virkelig hende. Hun får lov til at hive og trække så meget hun vil. Han kommer selv om smider sig foran hende når hun ex sidder på gulvet og leger.

Problemet er nu bare her de sidste 14. dage er han begyndt at besørge på hendes dyne, tæpper, i barnevognen, i autostolen, og hun havde en veninde der kom med et barn i samme alder den anden dag. Da de så gik ud under deres halvtag efter 10 min, for at ryge så de at han havde været i deres barnevogn også.

Hvad er grunden til dette. Kattebakken bliver tømt hverdag. Han har 4 bakker at vælge i mellem da de bor på en stor gård. Han kommer ud. Men han kan komme spankulerende, og så se at der ligger dynen, sætte sig og tisser.

Han er den nyeste i hjemmet. Kunne forstå hvis baby var kommet sidst, og så det med at han er begyndt at udvide, med at gøre det på andres børns ting. Og tilmed hendes store drenge har også sagt han har tisset i deres seng.

Han var 100% renlig da han tog fra vores hjem, og var det også der hvor han er nu, indtil for 14 dage siden. hvad tror i det er. Har en fornemmelse om dominans men hvorfor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing tisser på alt der har med baby at gøre.
Kommentér på:
Killing tisser på alt der har med baby at gøre.

Annonce