{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gangsters første nytår
  • #2   1. jan 2012 Ja det er sært som de reagere så forskelligt. Min Tjekkiske rottehund var super nervøs imens min moppe var fuldstændig ligeglad.

  • #4   1. jan 2012 Min han var også bare SÅ cool. Fra 18 til 22 lå han og boblede med mig på sofaen. Så vågnede han op til dåd, og begyndte at lege. Da kl. den så blev tid til fyrværkeri så skulle han lige se det an under sofaen, men han besluttede ligesom hurtigt at det var ikk noget særligt, og så fortsatte han ellers legen hvor han slap hehe...

    De andre dage de har kudt af har han også været fuldstændig uimponeret, og omkring kl. 01-02 stykker igår aftes (eller imorges) blev der fyret et seriøst kanonslag af lige over min bolig, og det var på grænsen til at mine ruder de dansede. Hn kiggede op på mig, blinkede og legede så ellers videre.

    Stolt? Ja det tror jeg vist nok lige hehe...

    Godt Nytår.


  • Missen *
    Missen * Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 18
    #5   1. jan 2012 Dejligt at høre Zanne ;O))

    Min grande klarede det helt fint, hvor min labrador lå og halsede hele aftenen.. den stakkel.


  • #6   2. jan 2012 Herhjemme gik det os fint, nu bor jeg inde i centrum by, så dagende op til nytår har de fået lidt smagsprøver på hvordan nytårs aften ville blive og de har taget det fint, Balou og været den eneste der har skyndt sig op i vinduerne for at kigge på det når han kunne høre nogle gode brag men ellers har de bare leget, spist og sovet. smiley

Kommentér på:
Gangsters første nytår

Annonce