{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Hjææælp!! Igang med tilmelding til udstilling {{forumTopicSubject}}

Og jeg er en anelse i vildrede... Og ja jeg ved godt jeg har mange spørgsmål, men jeg har aldrig været til en udstilling hvor jeg havde kat med, ergo jeg har aldrig prøvet at udstillig før, og jeg vil bare så forfærdelig gerne gøre det rigtigt...

Jeg har indbetalt her for en halv times tid siden eller så, og jeg er nu igang med at udfylde tilmeldingsformularen.

1.
Jeg har naturligvis krydset af i feltet HUSKAT, men den siger stadig at jeg skal skrive navnet på hans forældre, og der er sådan en rød stjerne ud for så det er et felt der SKAL udfyldes.
Hvad pokker skriver jeg? Smokey er fra Inges Kattehjem, og jeg har absolut ingen anelse om hvad hans mor hed, og der er ingen der ved noget som helst om hans far.

2.
Hvad er et EMS-nummer??
Igen er der sådan en lille fin rød stjerne ud for.

3.
Opdrætter.
Hans mor blev indleveret i gravid tilstand på kattehjemmet. Hun blev indleveret som herreløs.
Igen en fin rød stjerne.

4.
Valg af klasse.
Pt. er der sat kryds ved ungdyr (6-10 mdr) og huskat. Det er jo første gang at han skal prøve det her, og jeg aner ikke hvordan han reagerer når vi kommer derned.
Er det klogt at sætte klryds to steder, så han får prøvet det mere end én gang, eller skal jeg nøjes med bare den ene klasse??



Please er der ikke nok et eller flere kloge mennesker der kan hjælpe en nervøs første-gangs-udstiller??

(Jeg er dog VILD med at man kan sætte kryds ud for "Første-gangs-udstiller" så der kommer en og hjælper en igennem dagen smiley )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjææælp!! Igang med tilmelding til udstilling
Kommentér på:
Hjææælp!! Igang med tilmelding til udstilling

Annonce