{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.381 visninger | Oprettet:

Dejlig "ferie-oplevelse" :) (pasning) {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger vil jeg bare gerne dele en rigtig go' oplevelse med jer, et dilemma som tit er oppe og vende. Nemlig pasning af katte når vi mennesker er bortrejst. Jeg kom igår hjem fra en uges ferie i England, det var en go uge, men for Søren jeg savnede mine 3 børn!
Jeg havde tænkt meget over hvad jeg skulle gøre med kattene, pensionat var udelukket, både af økonomiske årsager og frygten for de ville mistrives hos nogle mennesker jeg ikk kender! Valget faldt på at spørge et vennepar om de ville bo i vores lejlighed i den uge, og det har jeg absolut ikke fortrudt. Oplærte dem godt i foder og kattebakke og godbidder og diverse rutiner. Da det er et vennepar der kommer ofte kender de heldigvis kattene og omvendt så jeg var ret rolig smiley
Kattene har haft det pragtfuldt og opført sig nogenlunde pænt, og noget af det bedste var næsten at de begge to sagde at efter den uge vil de os selv ha katte i fremtiden, de er simpelthen helt vilde med dem. men det er os nogle skønne børn jeg har smiley

Det bedste var dog at komme hjem og se at de stadig kan huske mig smiley haha . God aften til alle smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Dejlig "ferie-oplevelse" :) (pasning)

Annonce