{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.897 visninger | Oprettet:

Min kat nyser {{forumTopicSubject}}

Min ene hunkat nyser. Hun er steriliseret, 4 år gammel og normalt en frisk udekat, man kan dog godt mærke at hun ikke er en ungkat mere i den forstand at hun sover en del mere end hun gjorde før smiley Hun snotter ikke men får nogle nyseanfald. Hun er begyndt med det i dag og jeg agter selvfølgelig at tage hende til dyrlæge hvis hun ikke bliver bedre de næste par dage. Vil dog gerne høre om der er noget jeg kan gøre for at hun får det bedre, og om der overhovedet er nogen grund til at jeg går og bekymrer mig? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat nyser
  • #1   23. mar 2012 Nu er det jo begyndt at blive varmt - så tænker.. kan katte have pollen allergi egentlig?
    Først tænkte jeg grus i kattebakken, men du sagde det var en udekat jo.. hmm


  • #2   23. mar 2012 Tvivler på at hun har allergi, hun er jo halvgammel og har altid været udekat, men jeg ved selvfølgelig ikke om de kan blive påvirket efterhånden smiley kattebakke har vi ikke, begge mine missere er udekatte og går ud når de skal noget smiley

  • #3   24. mar 2012 Det kan da være at hun er røget ind i en luftbåret virus.
    Hold hende inde og beskyt hende mod træk.
    God bedring.
    I øvrigt er 4 år stadig en yngre kat:)


  • #4   24. mar 2012 Jeg ved godt at hun ikke er gammel, skriver også blot at hun ikke er en teenagekat længere, hehe smiley Men tak for tippet.

  • #6   25. mar 2012 Mit umiddelbare bud er at din kat blot reagerer på at der kommer rigtig mange ting i luften nu fordi foråret endelig er kommet til DK.

    Jeg har ikke selv allergi, men da min mor har det har jeg tendens til det (ligesom min søster også har tendens til det). Jeg hverken nyser eller slår ud men min næse klør praktisk taget i døgndrift. Jeg gik til lægen med det samme problem sidste år, og fik af vide at sådan er der bare nogen der reagerer når de har allergi i familien.

    Min kat han nyser også nogen gange uden provokation - som man kan se i hvert fald - og mit gæt er at foråret spiller ind.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #7   25. mar 2012 Har du en lukket kattebakke, det kan være støvet fra gruset af den nyser over. Hvis du har, så prøv at tage toppen af eller skift til noget grus der støver mindre. smiley

  • #8   25. mar 2012 De har som skrevet ikke kattebakke smiley

    Tak for svarene alle sammen. Kelly nyser stadig lidt men hun er frisk og glad, har ligget ude i haven og solet hele dagen samt jagtet et par fluer smiley Hun virkede lidt klatøjet i fredags, men i dag virker hun frisk bortset fra at hun er nyst et par gange. Tror bare at jeg vælger at gå ud fra at hun bliver "påvirket" af det der er i luften, eller hun måske har haft en kortvarig virus. Hun er i hvert fald frisk igen og vores anden mis har ikke haft noget smiley


Kommentér på:
Min kat nyser

Annonce