{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

hvad gør man i den situation? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen er i den kedeligt situation at mig og min kæreste er ved at gå fra hinanden smiley men vi kan ikke blive enige om hvem der skal beholde katten smiley han står i mit navn på alle papire som er lavet på ham og jeg har betalt alt til ham lige siden han var killing han har næsten aldrig bidraget til at vores kat skulle have det godt... hvad gør man så i denne situation ? håber i ved hvad jeg kan gøre
hilsen en knust katte ejer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad gør man i den situation?
  • #1   17. maj 2012 Som du beskriver det, er katten din.

I tvivlstilfælde, må det være kattens tarv man skal tænke på. (boligforhold, tid, stabilitet, mm)

Men kan kærestens pludselige interesse i katten mon handle om, at han vil forsøge at holde på dig?...

• #2   17. maj 2012 ja det er jeg lidt bange for at det er derfor at det er sådan smiley

• #3   17. maj 2012 Katten er din kamilla! så håber jeg da inderligt at du ikke falder for din "kærestes" barnlige trick med at han vil have katten midt i det hele, bare for at beholde dig for det er jo bare et simpelt bevis på at han ikke vil have katten - men han vil have dig! Lad os nu sige du går med til han må få katten med sig, hvad sker der så med ham/hende bagefter? Nej, glem det - det er DIN kat udfra hvad du beskriver.

• #4   17. maj 2012 Ganske vist om hunde, men alligevel

"Hvis det ender med en tvist, hvor jurister og domstole kommer med ind i vurderingen om ejerforholdet, vil man tildele ejerforholdet til den person, som er registreret, som ejer i Dansk hunderegister.
    Denne afgørelse er stadfæstet i Østre Landsret."

Og eftersom DIT navn står på alle papirer vedr. katten, behøver du ikke være nervøs, men pas godt på, at din kæreste ikke fjerner katten, når du f.eks. ikke er hjemme.

• #5   17. maj 2012 okay mange tak alle sammen så har jeg mit på det gode at han er min og ikke hans falder ikke for at han vil have ham og han sagde her forleden at han ville give den til inges kattehjem og det er det sidste sted han skal hen! vil hellere give ham min kærlighed som jeg altid har gjort siden vi fik ham... har altid betalt dyrlæge regningerne og hans mad og loppekur og hvad han nu har manglet gennem hans liv...

men virkelig tak for jeres svar vidste at i kunne give mig det svar jeg havde brug for...

• #6   17. maj 2012 Velbekomme kamilla.
    du skal bare ikke gå og være nervøs for noget du ikke har grund til.
    Jeg håber alt det bedste for jer alle.

• #7   17. maj 2012 Jeg gentager for en sikkerheds skyld:

Pas på, han ikke fjerner katten, når du ikke er hjemme, og enten får den aflivet eller afleverer den på et internat.
    Få også nøglen til din lejlighed eller få skiftet låsen.

Jeg har nemlig hørt tilfælde, hvor sådanne ting blev gjort af lutter hævntørst.

• #8   18. maj 2012 Åh ja for den da..
    Da jeg gik fra min eks, mange år siden, måtte jeg have advokat og politi til at hente mine katte..

• #9   18. maj 2012 Kamilla P **ja det er jeg lidt bange for at det er derfor at det er sådan**

Suk, det er set før smiley .

** og han sagde her forleden at han ville give den til inges kattehjem**

Pyha, han må være langt ude smiley

Fristende at diskutere med ham, men lad være. Du kan fortælle ham, at det er som det er: Katten er din og dermed basta!
    Lad dig ikke manipulere. Jeg håber, du har nogen, der kan støtte dig, hvis han giver flere problemer.

Håber alt må gå vel.

• #10   18. maj 2012 Kamilla, har du ikke noget familie, katten kan være hos, til din kæreste er flyttet.
    Det kan vel ikke dreje sig om så lang tid?

• #11   18. maj 2012 jo min mormor vil gerne have min kat hos sig indtil han er væk
    han får bare ikke lov til at tage ham fra mig det er en ting der ligger helt fast...
    er virkelig taknemmelig for jeres støtte i denne situation smiley

min kat er det bedste jeg har også derfor jeg ville have ham giver ikke slip på mit ansvar overfor ham smiley vil have at han får et langt og lykkeligt liv med mig

• #12   18. maj 2012 Så ville jeg <b>ret hurtigt</b> uden at sige en lyd først til kæresten få katten ud til din mormor.
    Spørger han bagefter, hvor den er, kan du sige, du har fundet et andet hjem til den.

PS: Hvor lang tid skal din kæreste være om at flytte?

• #13   18. maj 2012 det er mig der skal flytte først men tager max 2 uger

Kommentér på:
hvad gør man i den situation?

Annonce