538 visninger
|
Oprettet:
hvad gør man i den situation? {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen er i den kedeligt situation at mig og min kæreste er ved at gå fra hinanden
men vi kan ikke blive enige om hvem der skal beholde katten
han står i mit navn på alle papire som er lavet på ham og jeg har betalt alt til ham lige siden han var killing han har næsten aldrig bidraget til at vores kat skulle have det godt... hvad gør man så i denne situation ? håber i ved hvad jeg kan gøre
hilsen en knust katte ejer
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 69 Svar: 9.952
I tvivlstilfælde, må det være kattens tarv man skal tænke på. (boligforhold, tid, stabilitet, mm)
Men kan kærestens pludselige interesse i katten mon handle om, at han vil forsøge at holde på dig?...
mar 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 237
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 172
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.729
"Hvis det ender med en tvist, hvor jurister og domstole kommer med ind i vurderingen om ejerforholdet, vil man tildele ejerforholdet til den person, som er registreret, som ejer i Dansk hunderegister.
Denne afgørelse er stadfæstet i Østre Landsret."
Og eftersom DIT navn står på alle papirer vedr. katten, behøver du ikke være nervøs, men pas godt på, at din kæreste ikke fjerner katten, når du f.eks. ikke er hjemme.
mar 2011
men virkelig tak for jeres svar vidste at i kunne give mig det svar jeg havde brug for...
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 172
du skal bare ikke gå og være nervøs for noget du ikke har grund til.
Jeg håber alt det bedste for jer alle.
maj 2007
Pas på, han ikke fjerner katten, når du ikke er hjemme, og enten får den aflivet eller afleverer den på et internat.
Få også nøglen til din lejlighed eller få skiftet låsen.
Jeg har nemlig hørt tilfælde, hvor sådanne ting blev gjort af lutter hævntørst.
dec 2006
Følger: 229 Følgere: 198 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.933
Da jeg gik fra min eks, mange år siden, måtte jeg have advokat og politi til at hente mine katte..
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 69 Svar: 9.952
Suk, det er set før
** og han sagde her forleden at han ville give den til inges kattehjem**
Pyha, han må være langt ude
Fristende at diskutere med ham, men lad være. Du kan fortælle ham, at det er som det er: Katten er din og dermed basta!
Lad dig ikke manipulere. Jeg håber, du har nogen, der kan støtte dig, hvis han giver flere problemer.
Håber alt må gå vel.
maj 2007
Det kan vel ikke dreje sig om så lang tid?
mar 2011
han får bare ikke lov til at tage ham fra mig det er en ting der ligger helt fast...
er virkelig taknemmelig for jeres støtte i denne situation
min kat er det bedste jeg har også derfor jeg ville have ham giver ikke slip på mit ansvar overfor ham
maj 2007
Spørger han bagefter, hvor den er, kan du sige, du har fundet et andet hjem til den.
PS: Hvor lang tid skal din kæreste være om at flytte?
mar 2011
hvad gør man i den situation?