{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastration af hankat
  • #1   21. jun 2012 hvis du IKKE får ham kastreret så er der mulighed for at han strinter. smiley

  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   21. jun 2012 Og hvis han bliver, gør han så stadig?

  • #3   21. jun 2012 Hvis han bliver kastreret nu, eller bare inden han bliver kønsmoden, skulle han gerne holde sig til bakken smiley

    Selvfølgelig kan der opstå noget urinvejsinfektion af den ene eller anden art, som kan gøre ham urenlig...
    Dette har dog intet med kastrationen at gøre, men det skulle umiddelbart være den eneste grund til at han ikke skulle bruge bakken smiley


  • #4   21. jun 2012 hvis han bliver burde han ikke begynde, har kun hørt få tilfælde hvor en kastrat bliver at strinte.

  • Nanna-Kristina J
    Nanna-Kristina J Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   21. jun 2012 Han strinter nok ud over det hele i en kort periode. Forbered dig, det lugter. smiley

    Min gjorde det samme.. Jeg siger dig det var noget af en periode. Gik ned med stress og blev fyret fra mit arbejde.. SÅ endnu en gang forbered dig.

    Men men men.. Håb foriude! For det første er katten vel det hele værd? og måske det er en hun så du slipper for det? smiley


  • #7   22. jun 2012 Jeg har aldrig oplevet, at en killing, der blev kastreret, når den var 12-14 uger, begyndte at strinte.

  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   22. jun 2012 Okay det var hvis svar nok:) mange tak for hjælpen alle. Det var dejligt smiley

Kommentér på:
Kastration af hankat

Annonce