{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

GOD Dyrelæge i Vestjylland #2 - Ringkøbing Dyrehospital {{forumTopicSubject}}

Jeg har startet dette indlæg tidligere, men det endte i personlige svinerier og var ikke så megen hjælp. Jeg fik dog et råd om at indhente tilbud og det gjorde jeg så fra de 10 steder nærmest Skjern. Jeg tror vi vælger Ringkøbing Dyrehospital, håber det er godt?

---

Hej Vestjyder

Mine svigerforældre skal have steriliseret deres voksne hunkat, og vi skal have kastreret, vaccineret, øremærket og tjekket 2 unge hankatte fra hendes seneste kuld. Da det er en større omgang, er det vigtigt for os, at finde en dygtig dyrelæge, mellem Holstebro og Esbjerg, gerne mellem Ringkøbing og Varde (de bor i Skjern, men de har bil) Det må gerne være et sted, med "mængde-rabat", men kvaliteten er det vigtigste. Jeg skal selv have den ene hankat, men min egen dyrlæge er i Århus, så det er noget af en tur. Det skal ske i starten af august, hvor de unge katte er 3 mdr.

Mvh Sigrid


Nærlokale nyheder til Ringkøbing og omegn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores Ringkøbing få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Ringkøbing. Det gælder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GOD Dyrelæge i Vestjylland #2 - Ringkøbing Dyrehospital
  • #1   5. jul 2012 Hej Sigrid smiley
    Jeg bruger Helle Dyrlægerne, som er rigtig søde og dygtige smiley
    De bruger vidst nok også mængderabat. Kvaliteten er i TOP, altid god vejledning og kommunikation. Min dyrlæge derfra, Grethe, ringede jævnligt under min kats sygdomsforløb for at høre hvordan det gik, og for at give råd og vejledning, hvilket jeg jo syntes var luksus. Jeg kan varmt anbefale Helle dyrlægerne i Varde.
    Vh. Line


  • #2   5. jul 2012 Jeg kan sige så meget, at jeg har 15 km til Ringkøbing og 20 km til Skjern.Jeg hár prøvet dyrlægerne i de 2 byer, Jegg kører til Roslev (nord for Skive) men mine katte, selvom der er dyrlæger tæt på, men de er ikke godt nok til mig...

  • #3   5. jul 2012 Jeg mener du kan slette det gamle indlæg.
    Og sorry forresten smiley


Kommentér på:
GOD Dyrelæge i Vestjylland #2 - Ringkøbing Dyrehospital

Annonce