{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udgang for neutraliseret kat
  • #1   6. jul 2012 Min dyrlæge anbefaler 10 dage, til evt. sting er fjernet.

  • #2   6. jul 2012 Der skal ikke fjernes sting??

  • #3   6. jul 2012 nå okay - (det skulle der på min hunkat) men så ville jeg skyde på nogle dage til en uge afhængig af hvordan katten har og at det hele er helet pænt smiley

  • #4   6. jul 2012 Okay smiley Fik også at vide at vi skulle bedømme ud fra hvordan hun har det og hvordan såret heler. De anbefalede at vi holdt hende inde så længe som overhovedet muligt, og det vil vi selvfølgelig gøre. Det bliver en kamp vi skal vinde, for hun forsøger allerede at bryde ud smiley

  • #5   6. jul 2012 he he åh det kan jeg godt huske. Jeg havde en hunkat /huskat som var fritløber (hun trivedes simpelthen ikke med indendørs/indhegnet have livet) og hun var helt vild og blodig efter at komme ud igen, to dage efter hendes sterilisering. Så bare hold den inde så lang tid som det kan lade sig gøre (måske minimum 5-7dage) også lad den komme ud. I min erfaring (og jeg medgiver at jeg så ikke er så gammel he he) men da er katte ret gode til selv at vide hvad de kan og ikke kan klare - Så er det helet til og uden for infektionsfare så ville jeg lukke den ud. smiley Held og lykke med det. Kan sagtens huske hvor frustrerende det er. Gid man dog kunne sætte dem ned og forklare dem at det er for deres egen skyld smiley

  • #6   6. jul 2012 Haha, ja hun kravler op af dørkarmen smiley Skøre skid smiley Hun er i et værelse hun ikke plejer at være i, måske er det derfor. Men det er for at give hende ro fra vores børn. Så i morgen eller overmorgen hvor hun forhåbentlig har det endnu bedre, kan de komme ind til os igen. (Vi bygger om, så har ét stort rum vi ellers opholder os i)

  • #7   6. jul 2012 Årh det lyder jo også som om at det vil hjælpe en del smiley Og det er trods alt ikke lang tid hun skal være indenfor i forhold til hvor stor gavn det har for hende; at hun ikke skal komme i løb og igen blive afskåret fra ude-livet. Så alt i alt er hun en heldig lille kartoffel smiley

  • #8   6. jul 2012 Ja, det håber jeg hun forstår smiley

Kommentér på:
Udgang for neutraliseret kat

Annonce