{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Min kat er MEGET mor glad. {{forumTopicSubject}}

Men er det forkert?
Han var slet ikke kælen i starten, så må indrømme at han smelter mit hjerte hver gang han bliver helt mor pylret.
Han vil rigtig gerne ligge og kæles for, og putte ved siden af mig, men nogle gange ( cirka 2 gange om dagen ) bliver han sådan helt .. ynkelig smiley
Så sætter han sig ved mine fødder, og 'piver' lidt indtil jeg tager ham op, og så spinder han på livet løs.. Og han er ellers ikke en kat der siger noget - han spinder heller ikke hvis man bare kæler for ham normalt.. Og så vil han så gerne sutte i mit øre, han bliver simpelthen som et lille barn.. Min kæreste siger at det er meget forkert at lade ham gøre det, men er det det? Jeg får så ondt af det lille pjok hver gang jeg afviser ham...
Det skal måske siges han er cirka 4-5 måneder gammel..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat er MEGET mor glad.
  • #1   17. jul 2012 Jeg vil klart anbefale dig at vænne ham af med at sutte i dine ører. Det er nemlig ikke så sjovt når katten bliver stor. men jeg vil helt bestemt nyde alt det andet.

  • #2   17. jul 2012 Min lille Birmadreng er ligesådan. Han har det bare med min næse og ikke min øreflip..han bliver helt salig. Jeg har dog været nød til at skubbe ham væk, fordi det faktisk kan gøre lidt ondt og han kan heller ikke helt lade være at bide samtidig.
    Jeg gør nu det at jeg lige lader ham kysse næsen, såfjerner jeg næsen fra rækkevidde og holder jeg ham tæt og nusser, og på den måde afleder jeg ham fra næse-hyggen med noget andet positivt og kærligt.
    Nu er han sådan set selv begyndt kun lige at kysse næsen i farten og ikke de lange seancer.


Kommentér på:
Min kat er MEGET mor glad.

Annonce