{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

Når en kat siger farvel til bror/søster? {{forumTopicSubject}}

Hej kg

Som nogle af jer nok har læst har vores ene kat måske fip(skod sygdom som ikke kan kurreres). Jeg håber ikke dette er tilfældet, men symptomerne peger desværre den retning og antibiotikaen har ikke den store effekt. Jeg er derfor begyndt og overveje hvad der skal ske hvis det bekræftes at det er fip.

Dette vil betyde aflivning, men hvad har i gjort før.. Når dyrlægen har gjort det tager i så katten med hjem til jeres andre katte for at lade dem snuse til den for at vise at den er død? Eller hvad syntes det virker mere rigtigt end at han bare er væk pludselig.

Håber som sagt ikke dette bliver aktuelt men godt at være forberedt selvom dette aldrig er sjovt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når en kat siger farvel til bror/søster?
  • #1   29. jul 2012 jeg ville ikke gøre det. De døde siger ikke en kat noget.

  • #2   29. jul 2012 Jeg har altid fået at vide at det er en god idé at lade de(n) "efterladte" snuse til den døde...
    Så forstår de at den ikke er her mere...
    De vil måske nok sørge, og de kan også kalde lidt...
    Hvorimod hvis du bare kører med den og den ikke kommer tilbage, så vil den anden med stor sandsynlighed gå og lede og kalde i længere tid...

    Sådan er det i hvert fald inden for hundenes verden, mon ikke det samme gælder for katte???

    Jeg tror i hvert fald på at de føler mere end vi går og tror!


  • #3   29. jul 2012 Jeg tror ikke det siger katten noget så lad den blive hos dyrlægen hvis i ikke har et sted at grave den ned

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #4   29. jul 2012 Jeg tror at hvis kattene har et såkaldt bånd, som sover, slikker, leger sammen, altså er meget tæt knyttet, så ville jeg få en dyrlæge hjem og gøre det, så den anden kat kan se og lugte den anden er død. Men håber ikke det vil komme så vidt, men at katten overlever det og får det godt igen. Pøj pøj smiley

Kommentér på:
Når en kat siger farvel til bror/søster?

Annonce