{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.288 visninger | Oprettet:

Transporttaske til maine coons / sturdibag {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skriver fordi jeg står og mangler den perfekte taske til transport af mine Maine Coon drenge.
Jeg har i forvejen en hard boks af plastik men når vi skal til dyrlægen med bus/på gå ben er den ikke særlig praktisk, især ikke efter den største af misserne har nået en vægt på 6,4 kg, bare efter hans første leveår. Hans far var en stor han på 10 kg, og da de vokser til 3 års alderen, tror jeg han nærmer sig den vægt. Jeg kan i hvert fald ikke længere løfte ham i boksen - det er i hvert fald ikke ergonomisk korrekt. smiley

Den bette er (so far) ikke et problem, med hans ca. 4,2 kg. smiley Men han er også kun 9 måneder. Han skal nok blive en stor mis. smiley

Jeg har lavet en del researh omkring den såkaldte sturdibag i Large og/eller XL, og vil derfor høre om der er nogle der har erfaring med disse, og hvilke størrelse i vil anbefale?

Jeg kan se man også kan få en L/XL divided hvor der er to rum så begge misser kan være der, men synes det enkelte rum virker meget lille, så umiddelbart tror jeg ikke det skal være den.
Så må jeg hellere købe en til dem hver.





Kommentarer på:  Transporttaske til maine coons / sturdibag
Kommentér på:
Transporttaske til maine coons / sturdibag

Annonce