{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Min første Birma {{forumTopicSubject}}

Hejsa Birma elskere!

Jeg er lidt på udkig efter en Birma killing som jeg gerne vil bruge til lidt udstilling, og ellers som kælekat (den skal være/vil blive neutraliseret)
Da jeg er ny på Birma området kender jeg ikke til de forskellige opdrættere endnu, og spørg derfor herinde; Hvem planlægger kuld her i 2013?
Jeg har ikke så travlt, så jeg leder ikke efter en killing her og nu, men jeg er interesseret i kommende kuld smiley
Hvis I kender nogle opdrættere der ikke lige er på kattegalleri, men som I ved evt. får kuld i 2013 må I gerne nævne dem.

Ellers modtager jeg gerne gode råd om alt ang. Birmaen da dette vil være min første killinge af denne race, og jeg glæder mig helt vildt til at lære jer andre "birma-folk" at kende smiley
For ikke at tale om hvor meget jeg glæder mig til at få en killing engang! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min første Birma
  • #1   2. jan 2013 der er mange killinger på vej, så det er et spørgsmål om tid før de alle popper op smiley Du kan finde opdrættere og killinger på birma.dk. Jeg venter forhåbentlig selv killinger her i midten af februar. Du spørger bare smiley men du kan også finde meget info på ovenstående hjemmeside, eller på birmatemplet.dk (søg på google)

  • #2   6. jan 2013 Jeg venter forhåbentlig også 2 kuld i feb og måske Marts. Jge bor lidt uden for Kolding og ja som Tahobis skriver , hold øje med Birma.dk, der vil helt sikkert komme masser af killinger på og der kan du også finde opdrættere på denne hjemmeside.

Kommentér på:
Min første Birma

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce