{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Sterilisering gjorde intet ved dem {{forumTopicSubject}}

Mine to han katte blev steriliseret for 2 uger siden og jeg fik af vide at jeg ville se nogle adfærs forandringer osv. Alexander gik tit ud på altanen og pivede og mijavede så det næsten gav genlyd, og var generelt meget urolig. Jeg tænkte at han nu nok ville blive mere rolig og lidt mere snaksagelig, men nej. nu 2 uger efter er han stadig den samme larmende vildbasse, og hvad jeg kan mærke og se har steriliseringen ik gjort noget ved ham ud over han har 2 små sår hvor hans tidligere ædlere dele var. Nu kommer mit spørgsmål så, er det normalt at der ik er nogen eller meget lille indvirkning på en kat når den er blevet steril, og nu burde falde mere til ro når testosteronen og hormonerne er på meget lav blus?
Napoleon er stadig en lille charmør og smådoven kælepot som han altid har været. så heller ikke her er der sket noget med deres adfær


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisering gjorde intet ved dem
  • #1   7. maj 2007 Mikkel - Heh, tror du ikke bare de blev kastrerede? Normalt steriliserer man kun hunnerne hos katte.
    men 2 uger, de kan stadig have nogle bragende hormoner susende rundt i kroppen. især hvis de har været ok gamle da du fik det gjort?? giv dem liige en måned eller 2 mere inden :o)


  • #2   8. maj 2007 hehe jo kastrerede. princippet er vel det samme smiley de var et 6 mdr. da de blev kastrerede. jeg ved ik hvor langtid det tager for dem, før de skifter adfærstræk. men hvis du siger 2 mdr ca så er der jo tid inu

  • #3   8. maj 2007 Der kan gå lang tid for nogen, så meget ved jeg :o)
    Og både og. Så vidt jeg husker kommer det an på hvad det er man fjerner :o)


Kommentér på:
Sterilisering gjorde intet ved dem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce