{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.414 visninger | Oprettet:

3 uger og stadig ikke gode venner {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har vi jo snart haft Østen i 3 uger, men Bette kan stadig ikke forene sig med ham. Hvad pokker gør man???
I starten var der selvfølgelig en del hvæsen og slåssen, men det er overstået nu. Nu løber hun bare efter Østen, hvis hun lige har set sig sur på ham, og giver ham et par på hovedet.
Bette får ikke lige så meget opmærksomhed som før, for hun gider ikke. Bette er jo lidt reseveret, og man kan kun kæle med hende, når hun har lyst.
Det er meget fustrerende, for vil jo gerne, at alle mine dyr har det godt, og en ting er sikkert, jeg kan ikke undvære nogen af dem.
Jeg har ikke gjort noget specielt for at de skulle kunne enes, håbede på at de selv ville ordne det og finde ud af hvem der bestemte, men det er ikke gået som forventet. Måske fordi Bette kan være bange for andre katte, fordi hun er blevet jagtet en del af vildkattene i området, når hun en gang imellem kommer udenfor. 1 gang har det oven i købet endt med de rev hende på poten, så det blødte.
Ved simpelthen ikke lige hvad jeg skal gøre, måske har i nogle gode råd???

På forhånd tak

(Kenzo vores lille papillon og Østen har det helt fint med hinanden, trods Østen aldrig har set en hund før.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 uger og stadig ikke gode venner
  • #1   1. sep 2007 Hej Vibeke smiley
    Det med at tage sig specielt godt af bette, er virkelig svært. Hun er jo en meget bestemt dame, som kun vil hvad hun vil, når hun vil det. Og kæle, det kommer lidt langt nede på listen her for tiden. Hun er nærmest forarget over, vi har taget Østen hjem. Det er lidt synd for hende, men på den anden side, så har hun jo valget om at komme over til os, når hun vil.
    Men ja, må bare håbe på at det går over. Vil jo så gerne have, at de alle har det rigtig godt herhjemme. Østen trives fint, men er lidt synd at han mangler en anden kat at snakke med.
    Er glad for det går godt med Malik og de andre misser hjemme ved dig. Hvis din lille dronning Belle kan tage sig til tåls med den lille, så burde min Bette da også ku. hihi...
    Rigtig god weekend til dig. Knus Lea


  • #2   2. sep 2007 Hej igen igen smiley
    Hihi, du må ikke friste mig sådan Vibeke. Det er jo lige før man godt kunne finde på det. Men tror nu min næste birma skal være en blå eller lilla tabby. De er så smukke.
    Han er da kær den lille Malik. Der er ikke noget bedre end dyr i sengen. smiley Plejer det ikke at være dronningen der sover i arm med dig? hihi...

    Stort søndags knuser til dig og misserne


  • #3   3. sep 2007 Ja, den er godt nok også sød. Var lige inde og kigge på hendes hjemmeside i går. PIV... Sådan en lille dejlig missekat. Og et fint billede af Malik derinde. *s*
    Her de sidste par dage har de ikke sovet derinde. Bette er lige kommet i løb, og så kan vi ikke sove for hende, og der skal jo ikke gøres forskel på dem. Så de sover inde i stuen lige nu.
    Blå birmaer... Ja hvis jeg skal forklare det, er den vel mere grå i ansigtet. Men en fin grå farve. Og tabby betyder striber. Prøv og kigge inde på birmaklubben, der kan du se billeder af de forskellige masker.

    Rigtig god mandag til jer


  • #4   6. sep 2007 Har læst lidt om det selv, da jeg selv næsten lige har fået en ny kat..
    Det er vigtig at man gir den "gamle" kat mest opmærksomhed, da det er en ny kat der kommer ind på dens territoriun, fordi den vil jo bare beskytte det der er dens plads...
    Det er meget normalt at der kan være nogle problemer i starten, men husk at de selv skal finde ud at det, selv om det er meget svært. men hvis de bliver for vilde må du godt stilde dem..
    Har læst at de katte der har det sværes i starten, kan ende op med at blive de bedste venner..
    Hvis du ser dem slikke hinanden, er det et rigtig godt tegn.. Held og lykke


  • #5   7. sep 2007 Mange tak. smiley

  • #6   14. sep 2007 Hej Vibeke.
    Hihi, jeg gad da heldigvis ikke høre på det cirkus herhjemme, så overlod det til kæresten og så tog jeg til Nordjylland for at besøge min søs og svoger. Tror det hjalp en smule. Imens jeg har været væk, er vores hund Kenzo og Østen blevet rigtig gode venner. De ligger faktisk oven i købet sammen på samme tæppe. Ret vildt, eftersom Østen jo aldrig havde set en hund før. Med hensyn til Bette, så tror jeg måske bare, at vi må leve med, at de ikke kommer alt for godt ud af det sammen, men så længe de ikke slås, så er det vel okay.

    Knus Lea


  • #7   16. sep 2007 Hihi... Ja det var også et par dage siden jeg sidst var herinde.
    Lyder godt at Malik kan med de andre, specielt med Bella. Det kan jo godt være svært med sådan en diva. hihi.
    Jeg laver også et fotoalbum her snart, der kommer billederne af Kenzo og Østen i. De er simpelthen så søde.
    Lige nu er Bette kommet i løb igen. Spørg mig ikke hvordan det kan lade sig gøre, men nu har vi cirkusset igen. Må vist snart få hende steraliseret.

    Nu vil jeg ligge og være så dejlig syg, på denne skønne søndag. Ret træls. Min søster smittede mig med noget omgangssyge, så har ikke sovet i 2 dage nu, for er helt til hundene om natten.

    Rigtig god søndag.
    Lea og misserne


Kommentér på:
3 uger og stadig ikke gode venner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce